بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

هوای بهاریه احوالم

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۴۶ ب.ظ

حالم مثل هوای بهاریه

 یه لحظه افتابی و یه لحظه ابری یه لحظه بارونی
خدا تو خودت میدونی من ازت چی میخوام.. مگه تو قدرت مطلق نیستی ؟؟مگه نمیگن حتما خدا تواناییشو درونت دیده که حب اون چیزو توی دلت انداخته اما وقتی میدونه من اینقدر بی حوصله م ..عجولم.. چرا اخه 
حتی حوصله خودمم ندارم 
سرگردونم 

دلم میخواد بشینم همینطوری وهیییچ کاری نکنم و باخیال راحت بگم ب درک 
درس نخوندنهای این چند روزه داره ازارم میده انگار ماهاست که نخوندم الان شروع برام سخته جذب کتاب نمیشم
میگن از الانم بکوب بخونی میشه زیر 1000 بشی ولی میدونی من از ته دلم ب این حرف ایمان ندارم ...

از فردا تلاشمو میکنم چاره ای ندارم... باید تغییر بدم... باید ب رویاهام برسم ...باید باید باید باید خدا جون خودت کمکم کن سربلندم کن پلیییززز

امروز:  مرسی حافظ جان:)
++وب گردی + دیدن میانگین درصدهای رتبه های خوب حالمو بهتر کرد امیدوارم بهتر وبهتر شم ...این فال هم تلنگری بود
هدر دادم یکی دوهفته رو اما هنوز داستان تموم نشده من باااید بخونم ..اشکال کارم اونجا بود که این اواخر با عشق نمیخوندم از روی وظیفه میخوندم  ...برای گرفتن تراز خوب 
دیگه نمیخوام ب تراز فکر کنم فقط درصدامو بالاتر میبرم قطع به یقین بهتر از روزهای قبلمم.. 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۳
هانا

نظرات  (۸)

سلام :)
به امید موفقیت روز افزون شما ...
عیدتان مبارک :))
پاسخ:
سلام:)
خیلی ممنونم
عید شما هم مبارک:)
۲۳ فروردين ۹۷ ، ۲۲:۰۳ روزالی پیرسون
حال دلت خوب باشه :)


پاسخ:
امین ❤️ممنوون 
انشالا حال دلِ همه ما خوب باشه:)
ان شاءالله که موفق باشید
توکل برخدا
پاسخ:
انشالله ..سپاس

نگران نباش 
 با کلی انرژی  جبران میکنی روزایی که فک میکنی کم کاری کردی:)

تو میتوووونی
پاسخ:
سعی میکنم از این بعد
امیدوااارمممم -_-
مرسی عزیزممم:*
جز قشنگی این شعر از حافظ چیزی ندارم که بگم :)))
حال دلت خوب باشه مهربون :)))
پاسخ:
عزیزم :)) ممنون :*
فدات مهربونی از خودته^_^ انشالله و همچنین:))
ایشالله ثمره این روزای سختی رومیبینی مطمئن باش
پاسخ:
امیدوارم...:) 
زیبا بود
پاسخ:
:) ممنون
ممنون تشکر
پاسخ:
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">