بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

ثبت دقایقی دل انگیز

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۳۷ ب.ظ

دیگه غروبه و از خونه بیرون زدم ک برم خونه مادربزرگ 

امروز بعد ورزش و حرکات ناموزون:/ ی دوش گرفتم و اماده شدم 
شیرکاکائوم رو اوردم که توی هوای ازاد سر بکشم طعم کاکائو سالهاس بیشتر از هر طعمی ب مذاقم خوش میاد
بستنی ؟کاکائویی کیک؟کاکائویی و و و بگذریم...
ماشینو روشن کردم ، رادیو روشن بود صدای ارامش بخش مازیار فلاحی توی ماشین پیچید ..اهنگ تورو دوس دارم
اروم و ملایم انگار میکسش کردن روی این سکانس از زندگیم
 ذهنم خالی بود و منم نخواستم ب چیزی فک کنم فقط هوای پاک رو نفس کشیدم و چشمهامو زینت دادم
چه قدر همه چی این بیرون دل انگیزه ... 
 
شاید پنج دیقه ولی خیلی بهم چسبید ...
خواستم شمارو هم شریک کنم:)
 
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۰
هانا

نظرات  (۹)

حس خوبی بود :)
لحظات زندگیتان همیشه خوش باشد
پاسخ:
قابلی نداشت:)
ممنون همچنین.
حالِ خوبِ اون لحظه تو خواهانم :) 
پاسخ:
عزیزم:) ایشالا حالت همیشه ی همیشه خوب باشه:*
چه دلچسب (:
پاسخ:
:) 
مرسی یاسمن جون
اولش برام پلی نمیشد الان پلی شد و کلی حس خوب اومد تو اتاقم ^^
پاسخ:
چه خوب ،خوشحالم:)
^_^
پاسخ:
^__^
منم وقتی تو بیان فایل آپلود میکنم همینجوری میشه کیفیتش رو میاره پایین :(
پاسخ:
:( 
منم شیر کاکائو دوست دارم. ^_^
پاسخ:
عشقه ^___^
چه خوب بود این ویدیو هر چند کوتاه حس خوبی داشت:)
پاسخ:
 اهنگ رادیو ب موقع بود:)
 البته نمیدونم چرا اینقدررر کیفتش بعد اپلود افتضاح شد:| انگار با نوکیا n73 گرفتم:/
به به... معرکه :)
اصن دلم اون شیرکاکائو رو خواست :)
پاسخ:
مرسی عزیزم:*
اخ اخ بیبشخیید:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">