بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

تنبلی های دنباله دار

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۹ ق.ظ

نوشتنام پاکیده شده :/ 

خلاصه عرض کنم که 

تنبلی هام هر روز کش پیدا میکنه خوابم کش دااار شده دیگه اینقدر پررو شدم ک هر چی فحش و اخطار هم روی الارم گوشی مینویسم  نادیده میگیرم و با یه حالت ببند بابا خوابم میاد خاموشش میکنم!!!!

ریشه ی این خواب بی حاصل من چیه خدا داند 

...و من میخوابم و به هیچ جامم نیست جدا دیگه راهی به ذهنم نمیرسه گاهی دست ب دامن مامان بابا میشم یان منو بزور از رختخواب بیارن بیرون اما روزایی بوده بعد یه ساعت رفتم کپه مرگمو گذاشتم

خدا عاقبت رو بخیر کنه 

یک عدد خنثای امیدوار :/ 

++چند روز پیش هم حاصل نت گردی ناقص من از دوران شاهنشاهی و طرز زندگی مردم اون موقع و الان و جمهوری اسلامی فقط یک جمله بود 

خدایا خودت ظهور کن-__-

شاید باید بعدا بیشتر مطالعه کنم اگه حسش بود !

خلاصگی ش منو کشته :دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۳
هانا

نظرات  (۵)

من خواب الودگیمو با آب و خرما کنترل می کنم، خیلی اثر داره برام:) 
پاسخ:
سلام گلاویژ جون :)
جدی؟! 
 مامانم گفتا اما من نخوردم شیرینی خیلی دوس ندارم:|
بهار و خواب بهاریش !
به خودت هی بگو بعد کنکور به خواب زمستونی میرم الان کم میخوابم :))
پاسخ:
فک میکردم زمستون خواب بیشتر باشه:/
اون موقع خوابم نمیاد :دی
این چیزا عادیه واقعا (کار خودش را تایید میکند)
امیدوارم وضع عوض شه 
پاسخ:
ولی باور کن ی جای کار میلنگه هاا :| الان مگه نباید خواب کمتر میشد:|| ؟

هوااار.. هر چی زودتر الهیی
۱۳ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۱۹ آمانیتا موسکاریا🍄
صبح ها ورزش کن:)
این مشکل منم بود ولی مدتیه دارم ورزش میکنم و حالم خوبه دیگه شکرخدا:)
پاسخ:
هیچوقت این گزینه روی میزم نبوده :)) چون تنبلم:| و همون دو روز اول ادامه میدم 
خداروشکر:) مرسی من بازم امتحان میکنم^_*
من هم چند ساله می خوام مطالعه کنم ولی حسش نیست
خواستم همزاد پنداری کنم ☺🌷
پاسخ:
ایشالا حسش بیاد:)) 
دستتون درد نکنه:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">