بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

پستی ب بهانه فیلم!

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۴۱ ق.ظ

از وقتی ساعت تغییر کرده من بیچاره شدم:/ کسی هست خودشو باهاش وفق داده باشه عایا-__-؟!

دیگه نمیتونم زود بیدار شم قبلن ٦و نیم راحت بیدار میشدم بعد رسید ب هفت الان ٨ :||

جا داره بگم مسئولین رسیدگی کنن:(( ؟!

کسی میگه دوماه بیشتر نمونده باورم نمیشه :/

دیروز از بعد ازظهر مهمون داشتیم من کمی درس خوندم اما وجود یه فیلم جدید توی کامپیوتر مثل خوره ب جونم افتاده بود و همش روشن میکردم ٥دیقه میدیدم بعد گفتم اصن حالا که کسی توی اتاقم نمیاد و مهمونم داریم سر و صدا میکنن من فیلممو ببینم :دی 

حالا قراره از این ب بعد با حواس جمع بخونم الله اعلم:/ فتوکل علی الله:))

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

تمام دیشب داشتم ب فیلمی ک دیدم فکر میکردم !! تعریفش رو زیاد شنیدم واسه همین تمام اون دوساعت منتظر بودم اشکم دربیاد یا صدای خندمو ب خاطر وجود مهمونا خفه کنم :/ اما اثری که گذاشت این بود که چشمام هی پر و خالی میشد نمیدونم شاید صداش پایین بود تاثیرش کمتر شد دزدکی دیدم😞:| اما اهنگ فیلم بی نظیر زیبا بود و بدلم نشست...فیلمش خسته کننده نبود و هی دلت میخواست بفهمی خب بعدش چی میشه

ب هر حال فیلمش از لالالند خیلی بهتر بود:| و ارزش یک بار دیدن رو داره شایدم دوبار!!  

ولی ب جای حس عذاب وجدان احساس خوبی دارم:دیی بعد مدتها ی فیلم دیدم:)) 

+شاید شما هم کنجکاو باشید درباره اسم فیلم:) اسمش هست ( عاشقی٢)aashiqui2 

  درباره :راهول که یک خواننده معروف و پر آوازه است، به دلیل اعتیادش به الکل کم‌کم شهرتش را از دست می‌دهد و گوشه گیر می‌شود ولی بعد از مدتی تصمیم می‌گیرد تا یک خواننده سطح پایین را به یک ستاره درخشان در دنیای موسیقی تبدیل کند ( فداکاری های فیلم:((

اگه فیلمو دیدین خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم:)

اینم یه اهنگ خیلی قشنگش که من عاشقشم 

 https://www.instagram.com/p/BgqDyrzDg8g/?hl=en

نظرتون؟ :))

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۵
هانا

نظرات  (۴)

من موقع که ساعت ها تغییر کرده بود ، یادش بخیر ، مثلا ساعت 1 جدید بود میگفتم خب الان ساعت 12قدیمه باید تا یک بخونم اصلا یه وضعی بود ... جوری شده بود که سعی میکردم خودمو گول بزنم و بیشتر ساعت مطالعه ام بشه:)
عیب نداره اول یه جوریه بعد درستت میشه !
خوبه که فیلم نگاه کردی هیچ مشکلی نیست ، خیلی خوب بوده:) بعد از مدت ها دیدی😎
احساس میکنم دیدم ، نمیدونم ..
پاسخ:
اوهوم گاهی اینو با خودم میگفتم اما فایده نداشت خخخ
اره چسبید :))
:))
فیلم هندی بود ؟

14 هفته مونده  تا به کنکور

اهنگو گوش ندادم :(

امیدوارم که موفق باشید
پاسخ:
اره
هم بد و هم خوب:/
از کف رفتا قشنگ بود
شماهم همینطور
چشم :)))
پاسخ:
چشمت بی بلا:)) ی تیکه از فیلمو گذاشتم;))
منم با تغییر ساعت دچار مشکل شدم و سخت میتونم بخوابم و بیدار شم D:
آه از کنکور
تیرماه کنکوره؟
با ارزوی موفقیت :))
ندیدمش فیلمش رو :))

پاسخ:
خاک بر سرش://
اره-_-  مرسییی:)
تونستی ببین:)) خالی از لطف نیس;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">