بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

حیاط خونه مادربزرگه:دی

جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۱۳ ب.ظ

نشون ب اون نشون که امروز توی حیاط خونه مادری دورهم جمع شدیم و نهارو توی حیاط خوردیم 

بعد از جمع کردن سفره پرنده ای بی تربیت و بی خانواده خیلی رگباری و مث هواپیمای جنگی ٤/٥تا رید و از اون ریدمان یکی نصیب پای من شد یکی کله ی خاله یکی جلوی مادری (مادر دستشو اغشته کرد:)) 

پرنده ی حسود بی تربیت تمام دسشوییش رو گذاشته بود توی حیاط روی ما خالی کنه

تق تق:///

موجبات جیغ و خنده ی بسیار شد

#خاطرات سبز:/    :)))


+پ ن: من هر بار لباس راحتی میپوشم میام اینجا..مهمون میاد:||

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۳
هانا

نظرات  (۵)

خخخخ
از دست تو😀
پاسخ:
;)))
نه اتفاقا بامزه بود :)
خوشم اومد ^-^

من یکی از پستاتون رو پیوند روزانه کردم، قشنگ مینویسین :)
پاسخ:
چه خوب:)
ای وای خجالت میدی ( ذووق:))  )
:)))
از عنوان فکر‌کردم یه پست نوستالوژیک گونه باشه :دی
پاسخ:
:))) 
روزنوشت است دیگر :))
بلد نیستم:دی
 عجب پرنده ای بوده 😄😄😄😄
پاسخ:
😄😄:))) 
فک کنم پرنده یه چن روزی دسشویی نرفته بود که حالا چنتا از شمارو بگیره
پاسخ:
اره گفتم همش مونده آدم پیدا کنه:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">