بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

هـی خدا شکرت:|

پنجشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۳۸ ب.ظ


اول اینکه روند اضافه وزن داره بیشتر و بیشتر میشه و من از این بابت حالم خرابه :|| متنفرم از اینکه دوساله وقت کنکور هی اضااافه میکنم بعد تابستون دهن خودمو با ایروبیک سرویس میکنم فیت میشم با نزدیک شدن ب کنکور روز از نو روزی از نو

روز عید هر چقدم خوب بود هرچقد ی عیدی باارزش از دایی جون گرفتم اما همونقدر امروز افتضاحه ..برای ارامش یه ده دیقه ورزش کردم ..بی فایده 

پیشنهاد پیاده روی بابا رو احتمالن رد کنم (ب ن: با اصرار رفتم اما تا جا داشت رانندگی کردم دیگه پیاده روی نکردم )چون حالا که اینه رو دیدم پشیمون شدم حتی امشب دعوت شام روهم نمیرم ...صورتم جوش زده:||| بعله:/

حس خلا و پوچی وحوصله هیییچ کاری نداشتن ...دلم میخواد ی مدت بی هوش بشم بعد هر وقت خسته شدم دوباره بیدار شم 

دارم فکر میکنم اگه ب هدفت نرسیدی دو دلیل خواهد داشت تلاش نکردی ..دو اینکه خدا نخواست 

هر کدوم که بشه نمیخوام  ناراحت بشم ..وقتی تلاش نکردم ینی بیشتر از این ازم بر نیومد ..گاهی روزا واقعا نمیتونممم خودمو میکشم اما درس نمیخونم:| مثل امروز که دلم نمیخواست بیدار شم و بخوابم تا لنگه ظهر وظهرم که هر چیزی رو ب برنامه ریزیم ترجیح دادم و حالا حس بدی دارم ...میدونستم با درس نخوندن حالم که خوب نمیشه هیچ بد ترم میشه  خلاصه دختر بیشعور درونم بر دختر عاقل درونم غلبه کرد!

دوم اگه خدا نخواد نمیخواد دیگه ...کاریهع که از دستمون بر میاد!!

 

خلاصه اینکه بقیه دارن زندگی میکنن ماهم داریم زندگی میکنیم :|  

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۲
هانا

نظرات  (۲)

فقط یه کوچولو مونده. قوی باش دختر :))
پاسخ:
همین ی کچولو بیشتر پدر آدم رو درمیاره-_-
:)
ما که اصا زندگی نمیکنیم

موفق باشید

پیدا روی کنید خوبع


پاسخ:
هعییی:/
ممنون
حسش نی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">