بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

خاطره ترقه بازی+کتاب

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۵۰ ب.ظ

تو عمرم ترقه بازی و اتیش بازی نکردم فقط ی بار از اتیش پریدم 

هیچ وقت پولی بابت ترقه ندادم 

از بس ک دختر خوبیم ^_^ و عبرت میگرفتم از این بچه های بدبختِ سوخته:/  اصن من ذاتن عبرت گیر هستم -_- 

فقط ی خاطره تو ذهنم هست، ١١سالم که بود از دوستم یه مشت خرج سفید رنگ دارای پنج سوراخ گرفتم که فقط دود زا بود اتیشیارو نگرفتم :| :)) اما خب من هم از مامان میترسیدم ک بفهمه هم از این وحشت داشتم توی جیبم منفجر شن:| هنوزم میترسم توی جیب منفجر شن:دی (پ ن:یادم رفت بگم اونا رو از ترس اینکه مامان نبینه و دور نندازه زیر ماسه همسایه پنهون کردم  و شانس بدم همون شب بارون شدیدی بارید-_- بعله ترقه بازی نکردیم و رفت:)))


++ خرید کردم چه خریدی^_^ چهار تا کتاب سفارش دادم با تخفیفِ توپ با تشکر از آیدا جون بابت اشنایی با سایت و معرفی کتاب :* 

اولین باره کتاب سفارش میدم اونم با پول تو جیبیِ خودم خخخ خیلی ذوق دارم ب بابا قول دادم حتی از پاکت بازشون نمیکنم(ولی باس باز کنم ک درست باشن😅) اول راضی نبودن همیشه میترسن من از جای نامعتبر خرید کنم مامانم میگه خودمون از بیرون میخریم بیخیال شو درست رو بخون اما تخفیف چشم مرا کور کرده بود :)))  گوشم بدهکار نبودندی ! مامان میگه لباس بخر با پولت خودم بعدا کتاب میخرم اما قبول نکردم گفتم اینم مهمه غذای روحمه:) نمیخوام ی خوش لباس با افکار بوگرفته باشم! همیشه دوس دارم حرفی برای گفتن داشته باشم:) 

بعد اینکه هدیه طور سفارش دادم با این جمله : تقدیم ب تو که بهترینی:))) کمی تا مقداری خود تحویل گیری :دی  

دلم میخواد هر چه زودتر برسن*_* 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۲
هانا

نظرات  (۱۱)

منم دقیقا ترس منفجر شدن تو جیبم و دارم (:
پاسخ:
خیلی وحشتناکه:/
چقدر حس خوبی داشت پستت:)
هم خنده و هم ذوق خرید کتاب:)))

موفق باشی عزیزممم💜
پاسخ:
چه خوب:)
اره کلی ذوق دارم:)))

ممنوون تو هم همینطووور^_^
۲۲ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۵۵ فـاطـمـه نظری
تو کامنتا خوندم از سی بوک سفارش دادی D: خییییلی سایت خوبیه. منم عاشقشم. مجموعه ی 8 جلدی آنه شرلیمم از اونجا سفارش دادم.
حتما کتاب هاتم خوندی معرفی کن بهمون ^_^
پاسخ:
اره اره خیلییییییی (ذوووق :)) ) منم دوس دارم تابستون جودی و آنه رو بخونم*_*
چشمم حتما :)
۲۲ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۱۸ زمستان ‌‌..
یه روز حسرت ترقه بازی نکردن را خواهید خورد، به همین شب پر ترق توروق قسم!
پاسخ:
نه ب این غلظت😂😂😂
اتفاقا الان داشتم فکر میکردم سال اینده ک دیگه کنکوری نیست بخرم و امتحان کنم :دی ولی بار ترجیح میدم بیننده باشم و شخص دیگه ای بترکونه :/

عه مبارکه کتابا
خوندی شون خوب بود معرفی کن :))

آدرس سایته رو به ما هم بده :))
پاسخ:
تشکرات:))
حتما ایشالا بعد کنکور خخخ
سی بوک عزیزم سرچ کن سایتش رو میاره:)
من حتی  بسته بندی های سفارش هام رو بایگانی میکنم  از شدت ذوق 😅
چهارشنبه سوریت هم مبارک:)
پاسخ:
چه بامزه:))
همچنین عزیزم ^_^
پیشاپیش مبارکِ.😅
پاسخ:
مبارکه:))
آفرین آفرین :))
http://roozayerangi.blog.ir/post/438
این عکس خرید منه :دی
پاسخ:
; ))
عخییی چه خوب♡ مرسی ب اشتراک گذاشتی:)مبارکت باشه پساپس خخخ
منم اولین‌بار نوشتم : تولدت مبارک
بعد که کتابا با کارت پستالشون اومد، اینقدر بالا و پایین پریدم که نگو!
عکسشم‌ گذاشتم وبلاگ حتی :))
پاسخ:
اخی:))
 اره خیلی ذوق داره 
منم خواهم گذاشت D:
منم اهل ترقه نیستم اصلا:) یعنی ترجیح میدم فقط از دور تماشاگر باشم!


++4تا؟؟
خیلی ذوق داره خیلی:))
پیش پیش مبارک باشه عزیزم:)


(4شنبه سوری هم مبارک:)

پاسخ:
منم:))
اره خخخ ندید بدید بازی دراوردم:| انگار اخرین باریه ک میتونم بخرم و البته تخفیف بی اثر نبود:)))
اره خیلییی *_*ممنوووون^_^مرسی از تو ;)
مبارک:*
جفتش باش
هم خوش لباس هم خوش فکر
پاسخ:
:)
لباس دارم اما روح و ذهنم تشنه بود:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">