بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

همیشه ازت خواستم که کمکم کنی ، هیچوقت نفهمیدم چه جوری کمک کردی

چجوریش رو دیگه خودت بهتر میدونی 

ولی خواهش میکنم تنهام نزار دیگه وقتی تو راه رو میبینی ..منو میبینی که من نباید بترسم؟!

 ولی می ترسم  

- 'من می اندیشم پس دارم' خب پس چرا نیست چرا ندارم پس چرا هنوز سرجامم همون جایی که بودم مگه ی آدم چقد ظرفیت داره 

آره من خوب میخورم ب اندازه میخوابم لباسای خوب میپوشم نفس میکشم اگه این زندگیِ آره من زنده م اما فقط زنده م ..تویِ چهار دیواری اتاقم با هزار تا برگه برنامه ریزی شده رو بروم رویِ دیوار 


هیچ کس نمیداند این آرامش ظاهر و این دل ناآرام چقدر "خسته ام" میکند

اما مهم نیست ! من باز به آب خواهم زد 

من از پرده هایِ تو در تویِ این تقدیر مزخرف عبور خواهم کرد 


فقط خداجون تورو خدا نتیجه رو خوب رقم بزن ببخش اگه قهر میکنم خسته میشم و ادامه نمیدم 🙏🏻

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۱
هانا

نظرات  (۷)

کلیپای قدیمی اینستاشو ببین البته اگه ندیدیشون
پاسخ:
دیدم همه رو
نه جدی میگم چون واقعا بهتون انرژی میده منم اگه ببینم کسی به اندازه کافی انرژ میده میرم طرفش
پاسخ:
اره خب اما جمعه ها فقط پخش میشه :(
این روزای درهم بالاخره تموم میشه...
پاسخ:
شدیدا منتظرم..
۲۲ اسفند ۹۶ ، ۰۷:۴۳ سید مقدام حیدری
خدا شگردش همین است که پیچیده کار می کند
خدا موجودی است که فهمیدنش نیاز به تفکر دارد

اگر وقت کردید این یادداشت رو بخونید خیلی کوتاهه
http://cheshmekhoda.blog.ir/post/84
پاسخ:
بله درسته ...این ما هستیم ک صبور نیستیم متاسفانه. 
حتما میخونم تشکر:)
سپاس از حضورتون.
 
هانا تسلیم نشو💪👊👊👊👊👊👊👊
شده گریه کن ولی حرکت کن !!!!
متوقف نشو!✌
پاسخ:
مرسی آرام:) سعی میکنم
(گریه م نمیاد فعلن خخخ:/)
ممنوون:*
خدایا ...
کنکورم داره :)
پاسخ:
:) 

پیشنهاد من اینه هر وقت نا امید شدی یه سری به ایمان سرور پور بزن

پاسخ:
:/  مسخره دیگه؟ 
فعلن پخش نشده وگرنه میبینم:d

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">