بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

رویا بافی هام با دیدن دوباره باغبان...

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ب.ظ

کلاس رفتم برخلاف تصوراتم بروم نیاورد 

خیلی استرس داشتم 

هنوزم دارم :/ 

هوا دیگه داره خوب و دلپذیر میشه و از شر لباسای گرم خلاص میشم 

بهار فصل مورد علاقه منه:) بعدش هم تابستون اما بهار ی حس خاصی برام داره هر چند ک چند ساله بهار بیرون رو درست حسابی ندیدم اما حسش میکنم 


+فیلم باغبان هیچ وقت هیچ وقت برام تکراری نمیشه ❤️ شماهم فیلم رو دیدین ؟اگه ندیدین ببینین (بدون سانسور:d)

همیشه دلم میخواست منو همسر ایندم:دی  وقتی پیر میشیم همینطور با عشق کنار هم باشیم از همون اولین باری ک دیدمش چقد ذوق کردم وقتی زن در رو درست زمانی باز میکرد ک شوهرش دست ب سمت زنگ میبرد و تمام سکانس های قشنگ دیگه..و حضور سلمان خان و ماهیما هر چند کم و کوتاه اما خیلی قشنگ بود درست مثل تصورات من از جوونی البته:))

وقتی کوچیک تر بودم ب هندیا حسودیم میشد با هم اهنگ میخونن و میرقصن زشت نباشه ولی فک میکردم زندگی واقعی شون هم همینطور میخونن :|| کی جوابگوی منه!؟:(

 من دلم میخواست زندگی واقعی هم همینطور باشه (اصن واجبه که همسر اینده بلد باشه بخونه:/ )  واسه پر کردن این خلا همیشه دلم میخواست و میخواد برم و فیلم هندی بازی کنم :| همیشه هم دغدغه لباس رو داشتم ک از اون پوشیده هاش بردارم:دی ! بازیگر نقش مقابلم هم فقط سلمان خان باشه با بقیه بازی نمیکنم:))) اما فاصله ی سنی ما پدر دختریه :/ اشک حضار لطفا😭😩😔 


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۷
هانا

نظرات  (۹)

من عاشق فیلم هندی ام 😍😄
پاسخ:
جدی؟؟؟ :))چه عجب یکی هم پیدا شد :) 
 ایول❤️😁
اینجا که خیلی گرمه :|
پاسخ:
خوبه که :)) من دلم برای فصل گرم و خنک تنگ شده:)
اشتباه شده خخخخخ
برای  my lifeجان آواز بخونه :) 

پاسخ:
:))) پیش میاد;d
خخخخخخ

خب بهش میگیم که برای میم الف اواز بخونه:)  

پاسخ:
:) دست شما هم درد نکنهخیلی هم خوب:))
نمیدونم،کلا دوست دارم :/
فیلمِ کره ای قشنگه. ^_^
پاسخ:
ای بابا😕
من همه رقمه میبینم:) کره ای نیز;)
واقعا؟😐😂 واهاااای😂😂😂
پاسخ:
اوهوم 🙈😁😁;))
نه ندیدم :| میم.الف فیلمِ هندی اصلا ندونست ! :|
گفتی حضار اشک بریزن بخاطرِ همون :/
😭😭😭
پاسخ:
عه پس سوتفاهم شد خخخ اخه اسم یکی از فیلما بود:|
فیلم هندی داریم تا فیلم هندی اخه://
ممنونم:))
فقط بخاطرِ تو ؛
😭😭😭😭😭😭😭
پاسخ:
اخی تو هم دیدیش.
..بی نظیر بود اون ( استیکر قلب شکسته)اما اخرش رو دوس نداشتم😭😭😭😭😭
چی دیگه ایی هم میخای عزیزم؟؟؟😒
ولی خب ایشالله شوهرت برات بخونه اونقدری که دیگه خودت ازش بخای دیگه نخونه:-_-
پاسخ:
نه فعلا همینا بذهنم رسید:))
مرسی :)) ایشالا😜😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">