بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

درهم برهم

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱ ب.ظ

وای بر من ک دوروزه بازیگوش شدم امروز بیشتر اما :/ البته روزای قبل خیلی خوب بود 

روز مادر چی بخرم؟؟چطور اصن برم بخرم:| پولمم نمیرسه طلا بخرم :| شت:(

میترسم در اینده بیامو ب خودم فحش بدم ک چرا نخوندم ...من اصن ذاتن ادم بازیگوشی م 

کارنامه نیاد بگی اه و پیف این درصدا چیه ک قاطی میکنم ...پررو:/ اونوقت رشته تاپم میخوای اوووف

امروز همش خودمو تصور کردم وقتی ب هدفم رسیده باشمو چند سالم گذشته باشه... چقد اونطوری خوبه

خوب ترش خوشحال کردن مامان بابا*_*

انگار فرایند اضافه وزن داره شروع میشه :// اصن از بعد عید بود پارسال ک ترکوندم:|  

بزرگترین ارزوی درسیم در حال حاضر اینه که یکبارم که شده من از برنامم جلو بیفتم نه اون از من.💀🤧

در روزهایی خنثی و مرموزی ب سر میبرم زیرا ک نه با کسی در ارتباطم نه کسی با من در ارتباطه مثلن انگار من مردم...هیچ اثری ازم نیست:)))  

کاش بشه وقتو استپ کرد  ... 

امروز هم خوب نشد چیکار کنم ! بخاطر حفظ کردن ساعت مطالعه م تا ی حد استاداردی تا ١ به بعد بیدارم و صبحم خوابالو میشم و کم کاری میکنم این میشه ک کلن دومینو وار چند روز بعدش خراب میشه 

ب هر حال ...جنگ جنگ تا پیروزی 💪🏻☠️

جمعه هم ازمون ..امیدوارم ریدمان نشه:| خدایا تو کاری کن من ادم بشم خودمم کمک میکنم :دی 

و باز هم از شنبه ی کذایی اینده :|😬 باااید هر روز مرتب ١٢ساعت بخونی اسفندو کوفت نکن:( 😒

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۶
هانا

نظرات  (۴)

منم نمیدونم چی بخرم -_-
پاسخ:
خیلی سخته-__- وقتی هم نمونده:/
تلاش و پشتکار 👊💪
امیدوارم آزمون جمعه رو خیلی خوب بدی🤗
پاسخ:
ممنونم عزیزم:*  
انتظار پیشرفت نیست اما خب خدا کنه خراب نشه:) 
۱۶ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۵۱ *یه خانوم گل*
خیلی خوبه که نه کسی بات در ارتباطه نه تو با کسی.
همین الان به جرعت میگم به خاطر این موضوع یه قدم از من جلوتری ابجی :)
پاسخ:
اره خوبه اما ن زیاد :(
عزیزم :) فقط کافیه تلگرامتو حذف کنی گوشیتم خاموش:| ؛))
ما باید خودمونه از درون تغیر بدیم نه از عوامل بیرونی بخوایم

پاسخ:
من خسته م:دی  اما برای تغییر همیشه در حال تلاشم:/ 🙃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">