بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

شاید هنوزم دیر نیست..

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱ ب.ظ

 

باید برم ازمون بدم ، شاید هنوزم دیر نیست

تو خیلی چلمنی ولی ، سنجش بی تاثیر نیست

با اینکه خیلی خسته ای ، بازم میری تست میزنی

کی با یه تستی مثل من ، میتونه تهرون بیاره

دلگیرم از این درس سخت ، این فرمولای گوربه گور

وقتی به من خط می دهی ، من میگیرم از راه دور

آخر یه شب این جزوه ها سوی چشامو می بره

تستا داره  از تو مخی که اونو خونده می پره

باید برم ازمون بدم هرروز لاقید تر نشم

راضی به کنکوری موندنم حتی از این بیشتر نشه

قبول بشم حتی اگه موسسات تعطیل بشه 

محکم بگیرم رتبه مو ، ٢٥ تومن حروم نشه


این شعر دزدی ادبیه ک من ب وضعیت خودم تغییرش دادم :)) خیلی بامزه س:دی


نوشتن خیلی خوبه خصوصا ک میری و سال های قبلتو میخونی ..سال قبل این موقع حال خوبی نداشتم بزور ٥ساعت میخوندم فروردین هم شاید کمی بیشتر خرداد ک دیگه بریده بودم و نفس زنان میخواستم ب خط پایان برسم :/ 

اما برخلاف انتظارم رتبه م چنان بد نشد..درسته ب چیزی ک میخواستم منو نمیرسوند اما باعث شد امسال برای موندن انگیزه ای داشته باشم  

+امسال احتمال خیلی زیاد سفره ای پهن نمیشه برای عید و من اصلن از این بابت ناراحت نیستم خوبیش اینه ذهنم درگیر تزیین و دکوراسیون سفره نمیشه و دید و بازدیدا ب حدااقل ممکن میرسه و این نکته مثبت این روزای بده... میتونم بدون دغدغه درس بخونم :) 

++مرسی ک پست قبل بهم انرژی دادین🌹(این روزا نوشتنم نمیاد در حد چند خطه ک پیش نویس میشن:/) دچار خود سانسوری شدم بازم:|

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۵
هانا

نظرات  (۱۰)

وای هانا :))) 
کلی خندیدم با اون دزدی ادبیت دختر، خیلی هم بامزه و شیک :) 
پاسخ:
:))))
ایشالا همیشه بخندی عزیزمم:) مرسی
۱۶ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۲۷ فـاطمـه نـظری
خیلی با حال بود شعره D: استعدادت در این زمینه داره هی هدر میره :))))
ایشالا که امسال به اون چیزی که میخوای برسی *_*
عیدتم پیشاپیش مبارک :)
پاسخ:
نظر لطفته :)) اره میبینی همه ی استعدادیی ک دارم پشت کنکور ب فنا رفتن:/ خخخ
ممنووونم با دعا های شما *_*
عزیزم عید تو هم پیشاپییش مباررک:)
۱۶ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۱۲ تسنیم زارعی
موفق باشی
پاسخ:
ممنون از شما:) همچنین
دزدی نکن دخترم :| :)))
پاسخ:
دزدی ادبی حلاله:))) 
خخخخخخ
موفق باشیییییییی🎈

پاسخ:
;))
مرسی ارام جون توهم همینطووررر:)
اگه تو این شعرو درست کردی آفرین داری پس :)

تستا داره  از تو مخی که اونو خونده می پره

برگرفته شده از mylife96.blog.ir


پاسخ:
ممنونم با همکاری البته:)

:))
و بهترین دزدی ابدی ثبت شده در قرنِ :دی
پاسخ:
:)) خجالتم میدی^___^
چه شعر بانمکی منم بعضی وقتا با آهنگا همین کارو میکنم😁
سبز و پایدار باشی :)
پاسخ:
;)))
ممنون عزیزم تو همهمینطور:)
۱۵ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۳۶ زمستان ‌‌..
اوای دانشگاه منم این شعرو تغییر داده بودم..یادش به خیر!
اینجوری بود مال من : 
باید تورو من پاس کنم/ شاید هنوز هم دیر نیست
تو ساده پاس میشی ولی/ استاد بی تاثیر نیست!

کنکور خوبی داشته باشید... :)
پاسخ:
پس برای شماهم کارساز بوده:دی
چه باحال:)))
ممنونم:*
هنوز خیلی زوده بخوای حرف از دیر شدن بزنی  درسته هدفتون بالاس ولی  میتونید تلاشتون کنید  به چیزای خوب فک کنید  افکار منفیو بریزید دور   
قرار نیس 100 درصد بزنید  درسایی که بهتر میفهمید بیشتر بخونید  زیاد سختش نکن این راه کنکور برا خودت

مگه تجربی نیستید ؟
پاسخ:
ازه فعلا وقت هست اما محدود...
اوکی ممنون:) 
چرا هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">