بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

ب خود آ

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۳۱ ق.ظ

هر چقدر بیکار باشی 

خسته بشی 

غر بزنی، اخرش هیچی بهت نمیرسه 

باید وایسی و خراب شدن رویاهات رو ببینی

باید شکستو قبول کنی و راهی بری ک سال قبل دلت نمیخواست 

تلاش کن ک اخرش راضیا باشی از خودت

درکت میکنم اشکالی نداره این دو روز رو...اما دیگه خسته نشو خستگی معنی نداره اون وقتی ک نتایج رو میبینی اونوقت ک بابا مامان چشم انتظاهر کارتن. .‌... 

اصن خوب کردی اما دیگه باید بلند شی بنظرم دپ شدن کافی باشه 

کنکور تنها راه تغییر زندگیه و نباید از دستش بدی دلم نمیخواد سال دیگه دلت بخواد ک بیشتر میخوندی ... 

تو هنوزم عقب نموندی تلاش دی ماهت رو نابود نکن 

خوابیدن اصلن هم خوب نیست اینهمه خوابیدی ک چی ..چیزی عوض شد؟؟ها؟؟

ب جا اینکه عید غصه ت بیاد ک کاش برنامه اسفند اجرا میکردم  بگو ایول چه خوب اجرا کردم :)

بیا و بنویس داری منظم میخونی و ثانیه ب ثانیه ش حلالته*_*

بیا بلکه بعدا با لبخند این پشت کنکوری رو مرور کنی و ب خودت افتخار کنی 

مهم نیست تهش چی میشه ..خدا راه رو میبینه و همین کافیه:)


+ امروز با مشاورم صحبت کردم ...بیچاره کلی حرف زد کلی انگیزه داد ...

منم ک طبق معمول اشکم دم مشکه و منتظر  حرفی بودم تا بترکم ...چرا ؟؟ و من بغض کردم هر چقدر کلنجار رفتم نشد و اخرش هم ب پهنا صورت ...بله 

بیرون ک اومدم ب خودم تشر زدم تو چقد ضعیفی هانا ..چه وضعیه:/

دلم نمیخواد جلو کسی گریه کنم اما نمیتونمم:/ اما خوب بود الان راه نفس کشیدنم باز شده ،قراره فردا بترکونم و امروز ب ایندم و ب خودم فکر کنم شایدم ی سری ب رفیقم زدم :) 

من از هیچکی کمتر نیستم هدفم حق منه باید بهش برسم باید تلاش کنم باید ایندم و بسازم باید من ایندم و انتخاب کنم%  


موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۶/۱۲/۱۱
هانا

نظرات  (۶)

۱۳ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۲۸ فـاطمـه نـظری
چیزی نمونده بالاخره تموم میشه و خلاص میشی از این وضعیت :)
مطمئنم موفق میشی و آخرش میبینی حسابی از خودت راضی ای و تمام تلاشتو کردی و به اونی که میخوای رسیدی ^_^ 
پاسخ:
انشالا
امین:) ممونم فاطمه جان مرسی ک بهم سر میزنی:*
بالاخره تموم میشه و اونم خوب 
من میدونم تو میتونی
ما میتونیم
تحمل کن 
کم مونده (:
پاسخ:
ایشاالا 
ممنون گلم ایشالا خودتم موفق باشی:*
دیگه چیزی به آخر راه نمونده عزیزم، تلاش کن برای آینده ای که حقته :) 
پاسخ:
اوهوم ..
 موفق باشی گلاویژ جون:* 
من خیلی منتظرم
منتظر روزی که بشنوم موفق شدی
می‌دونستی؟! :)
پاسخ:
حواجون💋💋
مرسی مهربون :) خیلی لطف داری
انشالا تابستون خبرای خوبو مینویسم;) دعا کن ک بشه🙏🏻❤️
همه چیو خودت میدونی دیگه:)
پس بدو با تمام قوا:)
موفق باشی:)
پاسخ:
اوهوم
برو ک رفتیم:) 
ممنوون همچنیین:)
موفق باشی هانا جان :))
پاسخ:
:)) سپاس همچنییین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">