بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

هوای حوصله ام ابری است ..

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ب.ظ

گاهی آنقدر بدم می آید

که حس میکنم باید رفت

واقعا می گویم

گاهی دلم می خواهد بگریزم از اینجا

حتی از اسمم، از اشاره، از حروف،

ازاین جهانِ بی جهت که میا،که مگو،که مپرس!


گاهی دلم می خواهد بگذارم بروم بی هر چه آشنا،

گوشه ی دوری گمنام

حوالی جایی بی اسم،


بعد بی هیچ گذشته ای
به یاد نیارم از کجا آمده،کیستم، اینجا چه می کنم.

بعد بی هیچ امروزی

به یاد نیاورم که فرقی هست،فاصله ای هست،فردایی هست.

راهی نیست

باید چمدانم را ببندم

راه بیفتم...بروم.

ومی روم

اما به درگاه نرسیده از خود می پرسم

کجا...؟!

کجا را دارم٫ کجا بروم؟


+همین ظهر اینقدر خوب بودم ک میخواستم مث دیروز فول تایم بخونم اما شب ...هوووف 

افکارم اینقدر نامتمرکزه ک هر طرف پر میزنه و کاری از دستم انگار ساخته نیست ..عصبانیم اما بی دلیل ! دلم میخواد اینقدر خوارکی و غذا بخورم ک بترکم همین! :( 

کاشکی اونقدری وقت بود ک میتونستم از علاف بودن خسته شم بعد دوباره بیام درس بخونم و بگم خداروشکر از بیکاری دراومدم ..تابستون اینو گفتم نه؟؟ بگم غلط کردم  ؟بگم مستی کردم؟؟ بگم خوشی زده بود زیر دلم؟! ک دلم میخواست بیکار نباشم و کم بخوابم :///  


++بوی عید ب مشام شما هم نمیرسه یا فقط من ذوقم کور شده؟!!! 


موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۸
هانا

نظرات  (۱۰)

ای بابا :/

انرژی داشته باش🙆🙆🙆

موسیقی گوش کن ، تو حیاط خونه شیطونی کن خخخخخخ

عید خوب برام عادی شده :| 
پاسخ:
بریدم دیگه ارام -___-
حس هیچی نیست...انگار باید خودش خوب شه://کاری از دستم بر نمیاد
اوهوم:/
۱۰ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۴۱ مریــــ ـــــم
به شدت داره به مشامم میرسه
:|
پاسخ:
خوش ب حالت:)
نع نمیرسه 

اثرات کنکور
پاسخ:
هشتگ نه به کنکور:/
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۴۲ فـاطمـه نـظری
آخ  آخ یاد پارسال افتادم که کنکوری بودم -_-
من همیشه برای اینکه انرژی بگیرم برای ادامه ی درس خوندنم، به برنامه هایی که برای بعد از کنکورم داشتم فکر میکردم.
پاسخ:
-_-
بعد کنکور..برنامه خاصی نیس:/ جز کتاب و خواب 
از اون دپ ها ک خودش باید خوب شه انگار

اصن کنکور و‌ولش مگ تو این سرزمین عید و شادی و این حرفام داریم اصن؟:|
هیعععععع خلا3,چ بوی عید ب مشام برسد یا نرسد باید درس وخونیم:))
ستاد زهرمار سازی عید:))ادمیه بابا ی وقتایی حوصله خودشم نداره ...جدیش نگیر :))
پاسخ:
سرود ملی لدفا :))
آری :(
اون جدی میگیره:/// 
دو سالیه که عید برام ، عید نیست
مثل بچگی ها از اومدنش ذوق ندارم
خیلی بی تفاوت 
انگار یه روز عادیه! 

پاسخ:
من امسال اینطوریم سال قبل بهتر بود
از دست این کنکور لعنتی 
پاسخ:
چیزی فراتر از لعنتی..:(
شاید دلت برای مامانت تنگ شده ...
پاسخ:
شاید منظورتون مادربزرگمه:) چند روز قبل رفتم پیشش:)
مشکل از کنکوره:/

به مشام منم نمیرسه،تنها نیستی :///
پاسخ:
ببین کنکور چه بلایی ب سرمون اورده ها:/:/
طبیعیه هانا جون. بالاخره فشار هست گاهی باید از یه جایی بزنه بیرون :| سعی کن سریع خودت حالِ خودت رو خوب کنی :)
پاسخ:
خفه شدم اما:/
سریع رو نمیدونم بشه... امیدوارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">