بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

تمرکز بیشتر روی درس

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۵۴ ق.ظ
ی مدتی بود ک از اوجی ک تو ساعت مطالعه م بود فاصله گرفتم خیلی نه اما برام مهمه واسه همین کمتر مینویسم و هم اینکه موضوع خاصی نیست
فقط اینبار تلنگر من از الهه منصوریان بود همون ورزشکار ک ماه عسل اومد و براشون گریه کردم و افتخار کردم بهشون
نوشته بود:این انتخاب توئه ک گریه ت برای پیروزی باشه یا ترسو بودنت(من میگم تلاش نکردن😉)
بله خلاصه هر دفعه ب یکی متفاوت نیاز پیدا میکنم
دیروز بعد عمری رفتم دندونم رو صاف و صوف کردم و ی خرید کوچک:))  عاقا یه سوال این گاردای سیلیکونی چرا اینقد زود کثیف میشن :(( سرچ کردم چیز مفیدی برای پاک کردنش نیافتم :((( کسی راهی دارع؟؟؟
دیروز توی راه یهویی ماشین پنچر شد ..بارون هم شدید خب مسلما سخت بود برای بابا و خیلی حرص میخورد و من میگفتم خیره ایشالا ناراحت نشو بیخیال خیری توش هست بعد معطلی ک پیش اومد راه افتادیم
بله اون جلو تر کوه ریزش کرده بود ی ماشین بیچاره له شده بود فقط اینو بگم که خدا با ی اتفاق کوچیک مارو از ی اتفاق بزرگ نجات داد و دستش هم درد نکنه هزار بار شکر:) دیگه بقیش با شما;)
منم برم درس بخونم ک اخر هفته بتونم ی فیلم توپ ب خودم جایزه بدم باشد ک توقف نکنیم:/ 
پ ن :راستی سر فرصت میخونمتون دوستان ببخشید کمتر کامنت میذارم🙈
 
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۶
هانا

نظرات  (۵)

خدا بخیر کرده هاآ .
خدا عاقبت هممونو بخیر کنه (:
پاسخ:
خیلی:)
آمیـن:)
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۱۸ آسـوکـآ آآ
خدا رو شکر سلامتین عزیزم
من دیروز یه ویدئو از منصوریان ها دیدم که رفتن دنا
خیلی باعث غروره دیدن این خواهرا
خیلی
پاسخ:
مرسی عزیزم:*
اره واقعا بی نظیره استقامتشون:)ی الگوی خوبن
منم حتی با خوندن این پستت انرژی گرفتم^ـ^ موفق باشییییی
پاسخ:
خب خداروشکر:))
تو هم همینطوووورر:*
موفق باشی دوست من :)
پاسخ:
مرسی عزیزمم:)
موفق باشی. :)))
پاسخ:
سپاس فراوان تو هم همینطور:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">