بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

من اگه من نبودم کی بودم؟!

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴ ق.ظ

دیشب ک یهویی تی وی رو روشن کردم و دورهمی رو دیدم خیلی غافلگیر شدم 

میترا حجار بود بازیگری ک عاشق فیلمش با رامبد(صورتی)م و هر بار پخش کرده من نشستم پا تی وی

میبینید دخترای ساده چقد ب دل میشینن *_* عجیب ب دلم نشست( پس خواهرم ساده باش 😁😝) 

هر چقدر بیشتر حرف میزد با خودم فک میکردم این همون چیزیه ک من برا خودم تو رویاهام تصور میکردم 

دختری ک ب چند جای دنیا سفر کرده تجربه بدست اورده و حرفی برای گفتن داره ، خیلی اهل کتابه و روان و زیبا و تاثیر گذار حرف میزنه .. 

عضو این کمپین و این چیزاس مث همین محیط زیست و غیره 

و چقد دلم خواست من میترا حجار بودم من بخشی از خودم رو توی میترا دیدم 

عجیبه اون نه پزشک بود و نه هیچ کدوم از رشته هایی ک من میخوام اما من دوس داشتم جای اون بودم

شاید کمتر دلم خواسته جای ی پزشک باشم یا اصلن نخواستم فقط خب دلم میخواد شغل پر درامدی داشته باشم بلکه بشه اون بالایی هارو تحقق بخشید ..خب خارج رفتن و تحصیل اونجا و زندگی کردنش پول میخواد:/  اما خب فقط این نیست کتاب ک میشه خوند مطمینم ی روزی هم سفرهایی ک دلم میخواد رو میرم 

حرفایی ک درمورد محیط زیست و ایران میگفت خیلی خوب بود و ای کاش همه درک میکردن ..من خودم خیلی میترسم از روزی ک اب نباشه ..بیاید از خودمون و خانواده مون شروع کنیم من همیشه تو مصرف اب ب مامان تذکر میدم عادت خیلی بدیه ک حیاط بشوری واقعا خیلی لازم نیست:/ ..و این پلاستیکایی ک ول میکنیم توی طبیعت خصوصا ک عید مسافرتا و تفریحات زیاد میشه مراقبت کنیم ، ب قول میترا حجار زمین باز هم خودشو باز سازی میکنه همونطور ک سالها قبل بود این ماییم ک از بین میریم این ما هستیم ک توش نفس میکشیم 

 

من اگه من نبودم میترا حجار بودم:))

پ ن:دیشب چیزای دیگه ای هم ب ذهنم اومد ک بنویسم اما بسیار خوابم امدندی 😑 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۴
هانا

نظرات  (۵)

منم دیدم اون شب رو!

جالبه که من توی تصورم حجار یه خانم در حد خیلی پیرتر بود! :))

نتیجه ی گیری اخلاقیت هم دلمو برد!
پاسخ:
نه من توی تصورم همونطور بود ک قدیما دیده بودمش و خداروشکر تغییری نکرده بود❤️

والاا😁:))
چقد حرفاش خوب بود (: چقدم جون بود و خانوم *_*
پاسخ:
خیلی فهمیده بود:) اره 😍
۰۴ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۵۷ دخی تهرونی😚😚
😊
پاسخ:
:)
من این سوالُ خیلی از خودم میپرسم. :) (من اگه نبودم کی بودم؟)
پاسخ:
اوهوم:) گاهی بعضیا اینده ای هستن ک ما دوس داریم
جالب مینویسی
پاسخ:
تشکر:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">