بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

انچه گذشت..

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۱۵ ب.ظ

سر ازمون ک بودم برای اختصاصی ها ب چیز خوردن افتادم و قول دادم تست بزنم حتی اگه درس رو فول بودم اما تست بزنم 

تست بزنم 

تست:/

و تست:|

این سه هفته کیفیت فدای کمیت شد ..خودم اینطور فکر میکنم! :( کیفیت افتضاح بود 

متنبه شدیم باشد ک رستگار شویم -_-

++ ۵۰۰تا افت :( با وجود ساعت مطالعه تقریبا منظم و خوب اما...تشریحی خواندن هوووف خستگی تو تنم موند(الکی مثلن خیلی خوندم) :))

وقتی کارنامه رو اوردم خدا خدا کردم میانگین همه کم باشه(خدا منو ببخشه خخخ) و همینطور بود تقریبا :))

خلاصه اگه شرایط سخته برا همه سخته با تلاش بیشتری ب پیششش^_*

++همچنان در وضعیت خود بی بی فیس پندار ب سر میبرم(کسی نمیفهمه فارغ التحصیلم*_* :)))

+++شما هم نوشته ها و مطالب قدیمیتون رو می خونید چند وقت ی بار ؟؟یا من مریضم!! :|| من لذت میبرم از اینکه بدونم سال قبل این موقع چیکار میکردم و حالم چطور بوده واسه همین نوت هامو میخونم انگار ک نت های ی دختر بچه غرغرو و بی صبر بوده ..شایدم شرایط ایجاب کرده اما یقین دارم برای من سال اولی ک پشت کنکور موندم سخت تر از امساله!! ..امسال اما با اعصاب و تمرکز و همینطور روحیه بیشتردرس میخونم:) 


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۷
هانا

نظرات  (۳)

این دفعه انقدر تست کار کن که نه تنها اون 500تا افت جبران بشه بلکه رکورد بزنی :) 
پاسخ:
اوهوم سعیمو میکنم... ممنونم:)
کلا بد شرایطیه .. اما اونقدر هدفه برامون با ارزشه که یه سال موندیم.
ایشاالله خیلی خوب نتیجه بگیریم
پاسخ:
باید تحمل کرد و جنگید
اوهوم درسته ایشالا:)
۲۸ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۲۱ آنیا بلایت
همینجور پیش برو:) ان‌شالله که بهترین نتیجه رو ببینی *-*
پاسخ:
عزیزم:) ممنونم انشالا^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">