بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

مادر بزرگ ...

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۱۲ ب.ظ

بعد از مردن اقاجون خیلی غمگین شدم راستش بیش از هرکسی دوسش داشتم، ابتدایی ک بودم تنهامون گذشت خیلی سخت بود برامون ..

از اون موقع ب بعد بودم فهمیدم مرگ چیه غم چیه ؟! 

و تصمیم گرفتم بیشتر با مادربزرگم باشم وقتی کنارشم دقیق تر نگاهش کنم تمام اجزای صورتش رو صداش رو چروک های دستش رو غصه ی چشمهاش رو ...حتی بهش میدادم برام نقاشی کنه و ازش میخواستم چیزی رو ک کشیده برام بگه اونم با حوصله ی تماام میگفت این بزه این کله ش این دمش اینم ... و من توی خلسه فرو میرفتم بدنم سست میشد از لذتی ک از تعریفاش میبردم هروقت کنارش بودم کتاب درسیام رو میدادم ببینه ..از کتابایی ک عکس بیشتر دارن خوشش میاد و هر عکسش رو بهت میگه و گاهی میپرسه این چیه و منم با مهربونی تمام براش میگم و لذت میبرم از این صحبتامون و همیشه همه میگن ببین هانا رو :) مادر جون ول کن و من مانع میشم ..ک نه خودم دوس دارم 

و من هر سال ک بزرگتر میشدم، مادری پیرتر.. بیشتر بغلش کردم سعی کردم بیشتر بهش توجه کنم و گاهی سرمو میذاشتم روی پاهاش و اون موهامو ناز میکرد 

کاری ک قبلن تراش اقاجون انجام میداد حالا مادری جای اونو برام پر کرده  

اما از وقتی کنکوری شدم سیر ندیدمش... رو پاهاش سرمو نذاشتم 😔 

امروز از کلاس ک برگشتم خواهرم بهم گفت دیشب حالش بد شده سکته کرده اما رفع شده و من...حالم بده میترسم از دستش بدم میترسم از غم بعدش ...

میخوام ببینه که من ی رشته توپ قبول میشم میخوام ببینه .چون میدونم دوس داره موفقیتمو ببینه و دوساله ک منتظره

و هرسال پیگیرانه رتبمو میپرسه و پیگیر نتیجه س اما من هر بار شرمنده شدم و همش از خدا خواستم بهش عمر طولانی بده 

مادربزرگی ک دلشکسته اس از مرگ پسر جوانش و دوری از نوه ش ک زن ظالمش نمیبره بچه رو ک ببینتش و نوازشش کنه بلکه مرهمی باشه براش و ارزو ب دل نمیره بعضیا چطور شبا با وجدان راحت میخوابن! ازش متنفرم .. متنفرم از کسایی ک باعث دوری میشن

تورو خدا براش دعا کنید :( دعا کنید اتفاقی براش نیفته😔🙏🏻

بیشتر قدرشونو بدونیم ❤️ 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۶
هانا

نظرات  (۵)

ان شاءالله که بلا دور باشه ازشون و سال های سال سایه شون مستدام باشه عزیزم 
پاسخ:
انشالله ممنونم عزیزم🙏🏻
ان‌شاءالله امسال با یه رتبه‌ی عالی مادربزرگت حسابی خوشحال میشه :)
پاسخ:
انشالله ممنونم:)
خدا همشون و حفظ کنه .
نعمتای خیلی ازشمندی هستن (: 
پاسخ:
آمیین❤️🙏🏻
خیلی واقعا بعضیا قدر نمیدونن متاسفانه:(
خدابیامرزده پدربزرگت رو :(
ان شالله که زودتر حال مادر جونت هم خوب شه:)
یاد خودم افتادم پدر بزرگم که به رحمت خدا رفت ، تازه فهمیدم چه نعمت بزرگی رو از دست دادم و بعدش چقدر بیشتر از قبل با مادربزرگم صمیمی شدم:)
پاسخ:
ممنونم رفتگان شمارو هم.
ایشالا🙏🏻🙏🏻
اره دقیقا همینطور خداحفظش کنه:)
امیدوارم که هرچه زود تر حالشون بهتر شه و رتبه خوبه نوشونو ببینن
12 ساعتتون یادتون نره
پاسخ:
ایشالا ایشالا:(
سعی میکنم ممنونم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">