بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

ازسری مشکلات درس خواندن+فول انگیزه

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۵۷ ب.ظ

خدایا ببین ب چه وضعی افتادم ..یادم نمیاد اخرین باری ک رفتم حموم کی بود البته نسبت ب قبلنا:دی که ی روز در میون به اغوش گرم حمام میرفتم هق هق هق هق:((  این مشکل غیر قابل تحمله دلم میخواد برم بگم برا حمام کردنم وقتی در نظر نگرفتی کاملن جنگلی شدم اما رودروایسی دارم:| 

جمعه ازمون دارم کمی تا مقداری امیدی ندارم ترازم خیلی عالی شه چون زیست سنجش خیلی حجمش زیاد بود ١٠فصل توی ٣هفته اونم فصولی ک ژنتیک جز اوناس:/ واقعا چطور فک کردن ژنتیک رو میشه کمتر از ی هفته جمع کرد:| برای زیست و درصدی بیشتر از قبل ایشالا دفعه بعد:/ 😒💪🏻

اتاقم بمب ترکیده و تمام کتابهای هر سه پایه ولو شدن (نزدیک ازمون و بهم ریختگه انگار نه انگار دوهفته پیش مرتب کردم:\ :دی

زبان انگلیش اصلن وقت نکردم کار کنمتوی این هفته درصدم کم شه دهنم سرویسه😑😞

کرنومترم همش فرت فرت میکنه دلم یراش میسوزه سه سالی میشه پا به پای من حرکت کرده از بس کوبیده شد اینور اونور جونی براش نمونده (وقت درس خوندن تو هوا میچرخه و گاها ب در و دیوار میخوره) !!!

 ++ ایمان سرور پور عزیزم ❤️😅 هر بار خسته میشما خدا یکی رو میفرسته ی راهی نشون میده ک دوباره انگیزه برای ادامه دادن بگیرم، امسال نوبت ایمان عزیزه ..سال قبل از تی وی دیدمش و بخاطر شباهتش به پژمان علاقه بهش پیدا کردم(منو یاد مسخره بازیای فیلم پژمان مینداخت و هر بار با لبخندی نچندان گشاد ب تی وی زل میزدم ).چند شب قبل ب پیجش ی سری زدم و قوی تر از هر وقتی قوی تر از هر باری ک حرف کسیو شنیدم ..ایستادم  اونقدر حرفاش روم اثر داشت ک فکر نکنم تا نزدیکای کنکور چیزی بخوام:)حرفاشو باید با طلا نوشت...

 

اینجاست خودتون ببینید😉 :  https://www.instagram.com/p/BedXlUAnDzR/

• نرسیدن ب هدف و سالها متوسط زندگی کردن خیلی سخته ..سخت تر از جنگیدن برای هدف


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۵
هانا

نظرات  (۱۰)

چه جنله قشنگی تهش نوشتی
پاسخ:
 قشنگ میبینی;)
اقااین ازموناهمش...
ایشالله کنکورت عالی شه^_^
پاسخ:
:))
ایشالااا❤️
ایمانِ عزیز، بمب انرژیه :) 
پاسخ:
خیلی خوبه❤️❤️❤️
زیاد به آزمون‌ها توجه نکن
کنکور رو دریاب دخترم :)
موفق باشی :))
پاسخ:
سخته ولی باوشه:)
سپاس همچنین عزیزم;)
از پستای روز مرگیتون  چون بیشتر اتفاقات یا چیزای که براتون پیش میومد برا منم بود و یا منم همونجوری بودم و اینکه منم خردادی بودم  واسم جالب شد بدونم این همه تشابه از چیه که معلوم شد شما هم خردادی هستی  و این برام خیلی جالبه
پاسخ:
اهان، چه جالب:)) 
چقد جالب
حدس میزدم
پاسخ:
چطور مگه ؟؟؟:))
بببخشید شما متولد چ ماهی هستین ؟      
پاسخ:
خرداد:)
اشکال نداره بابا حالا یکم دیرتر برو حموم، یکم اتاقت بهم ریخته باشه یا حتی یکم در کوتاه مدت نتیجه اونقدر باب میلت نشه...
مهم اینه که در دراز مدت محاله نتیجه تلاشتو نبینی^ـ^ با انرژی ادامه بده ... 
پاسخ:
خیلی ممنون از نظر قشنگت:) ❤️🙏🏻
انشالا همینطوره^_^
عالی بود خیلی قشنگ حرف میزد  

دم شوما و ایمان گرم
پاسخ:
عالیه..عاالی
قابلی نداشت:)
بجنگ
تو می تونی...
پاسخ:
:) سپاس🙏🏻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">