بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

صلاح کار کجا و من خراب کجا؟!

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۰۷ ب.ظ


دیشب جمعا ١٢ساعت خوندم

سومین ١٢ساعت کنکور و اولین ١٢امسال و امروز دومیش خواهد بود ایشالاا:)

++ گفته بودم ساعت خواب و بیداریم عجیبه؟؟اصن واسه همین این عنوان ب ذهنم رسید:/

من اگه زود بخوابم و صبح زودتر بیدار شم در طول روز خوابالوام اما دیر بخوابم و صبح زود بیدار شم سرحال ترم و این خیلی عجیبه:// 

+از وقتی کنکورهام شروع شدن:/ هرچی قبلن بلد بودم الان بلد نیستم و زندگی من مطمئنن ب سه قسمت تا ب اینجا تقسیم خواهد شد قبل از کنکور، کنکور،بعد از کنکور:/


بعدا نوشت:

مثل کبریت کشیدن در باد

زندگی دشوار است

من خلاف جهت آب شنا کردن را

مثل یک معجزه باور دارم

آخرین دانه‌ی کبریتم را

می‌کشم در این باد

هرچه بادا باد..


++بهتره حتی پیام بعضی از افراد رو نخوند چون فقط حالت رو بد میکنن اونا اصن درست شدن تا بزنن تو حال بقیه ... رفتارش باعث میشه ازش متنفر بشم باعث حال خوبم ک نمیشه هیچ حالمو بد میکنه..:(

از اینکه هدفم رو ب دیگران بگم میترسم چون اگه بهش نرسم مجبورم سرکوفتارو ،نصیحتا رو تحمل کنم اما یک لحظه فراموش کردم ک این حرفو دارم ب کی میگم ...ی سری چیزا هست ک لازم نیست بقیه بدونن واقعا !! اینو همیششههه یادم بمونه😑 بیشتر تلاش میکنم تا بلکه شرمنده خودم نشم حتی اگه ب خواستم نرسم   

خدای ماهم بزرگه.... 

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۶/۱۱/۲۳
هانا

نظرات  (۵)

منم پارسال همینطور بودم ، میترسیدم از هدفم بگم اما
امسال چون براش دارم تلاش می کنم محکم می گم هدف مو
شاید گفتنش یه حرکت بزرگ تر در پیش داشته باشه .
پاسخ:
منم تلاش میکنم اما خب هر چیزی ممکنه پیش بیاد!
موفق باشی :)
۲۳ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۲۲ آنیا بلایت
منم هدفم رو به بیشتر اطرافیان و حتی مشاورم هم نگفتم. چون علاوه بر اون چیزایی که گفتی بنظرم درونی نگهداشتنش خیلی به آدم انرژی میده و هر چی بیشتر جارش بزنی بیشتر عشق و علاقه‌ت از بین میره و درکنارش حرفای بعضیا اثر منفی میذاره روی آدم و شک تو دل آدم میندازه ناخودآگاه...
+امیدوارم این ۱۲ ساعت ها ادامه پیدا کنه عزیزم ^_^

پاسخ:
خوب کاری کردی من اشتباهی کردم جبران ناپذیر :((
ممنووون:)
ایول عالیه خیلی خوب 

امیدوارم که همینطور ادامه بدین

پدرم همیشه بم میگه تو سعیتو کن اگه قبولم نشدی  دیگه حداقلش تو سعی خودتو کرده باشی

دنیاتون بی غم
پاسخ:
^_^ایشالا
اره درسته ..
ممنونم همچنین:)
ان مع العسر یسری...
موفق باشید
پاسخ:
ممنونم. همچنین
منم وقتی شبا دیر میخابم و صبحا بلند میشم خسته نیستم اما وقتی زود بخوابم محاله که صبح که بیدار میشم سرحال باشم!
چون از قدیم گفتن خواب ، خواب میاره!
هر چی بیشتر بخوابی ، بیشتر تر خسته ای و خوابت میاد
پاسخ:
 اره درسته :) حالا فهمیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">