بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

برای بابا لنگ دراز

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۲۵ ق.ظ


خسته شدم بابا جون

دلم ی مرخصی چند روزه میخواد ...کی این کابوس تموم میشه من کی میتونم مثل بقیه مردم زندگی عادی مو داشته باشم

کی میتونم سر خوش وبیخیال برم گردش و کافی شاپ و...زمستونو شال وکلاه کنم و برم ی نوشیدنی گرم با دوستام بنوشم و هوای سرد رو نفس بکشم

دلم میخواد بی هدف بشینم و فیلم مورد علاقمو ببینم بدون اینکه نگران گزارش کاری باشم که باید ب مشاورم بدم !

میدونی؟؟... این خستگی لحظه ایه گاهی میاد سرغم و هر بار باید پسش بزنم مثل ی بچه که همش لباس مامانشو میکشه و ازش میخواد همراهیش کنه اما مادر با خستگی پسش میزنه و با کلافگی میگه بس کن لطفا ..

دلم هوایی شده و باید بازم خواسته هامو سرکوب کنم وعده های دور و دراز بهش بدم ارزوهامو باهاش ورق بزنم بلکه اروم شه وبتونه بازم منتظر بمونه ...خسته نشه

اما ته دلم نمیخواد اینو ..میترسه توقف کنه ..میترسه ک نتیجه ش درست مث سال قبل شه ..میترسه از وقتی ک تو انتخاب رشته حداقلیو بزاره ک با رویاهاش خیلی فاصله داره ..

باید برای رسیدن ب اهدافم و پشیمون نشدن بجنگم برای شادی بعد از اومدن نتیجه . ارزو میکنم اون روز خیلی راضی وخوشحال باشم*_* همینطور شما :)

            

 در کل راضیم ب رضای خدا .. می دونی دلم میخواد همه این راحتیارو اما نمیتونم الان خیلی بهش فکر کنم چون هنوز وقتش نیست اولویت کار من درس خوندنه و چی بهتر از این .. ها ..چی بهتر از این :|| جان ؟؟ بله !! زر میزنم ؟؟ اوکی داداش حله :/ 

:)))

                                                                                                                      

+نمیدونم چرا سختم شده انتشار دادن...:|  همش خودمو قانع میکن عاقا وب خودته میخوای اصن پست خالی بذار...تو اومدی ک اصن بنویسی حتی شده ی جمله کوتاه...:/ 


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۱
هانا

نظرات  (۴)

فقط ۵ ماه مونده فقط ..
تحمل کن تموم میشهـ میره پی کارش (:
پاسخ:
اوهوم ایندفه بره دیگه بر نگرده خخخ
درمانتو قوی تر کن تا درد کمتر بشه
پاسخ:
اوهوم درستش میکنم:)
اگر زیاد داره بهت فشار میاد یکی دو روز یه مسافرتی تفریح برای خودت تجویز کن  تا بهتر بشی
پاسخ:
نمیتونم ...ی چیز میگن.. درد تویی درمان تویی (درسام هم دردن هم درمان)اینجا ب کار من میاد :/
نترس عزیزم شجاع باش . از قدیم میگن از هرچی بترسی سرت میاد به موفقیت خودت ایمان داشته باش قطعا خدا نتیجه ی تلاشت رو میده:)

پاسخ:
ممنونم عزیزم 
انشالله:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">