بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

دست از طلب ندارم تا کام من بر آید

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۰۵ ق.ظ

از فردا درست و ب موقع اجرا میکنی برنامه رو

بازیگوشی امروز نذاشت ک ایده ال بخونم و ٢ساعت مفت و مجانی از دست دادم اولین ١٢ساعت امسالو از دست دادم

رام و شام رو هم دیدم بدک نبود (دیگه سعی میکنم جلو تلوزیون افتابی نشم ک هوایی هم نشم و دلم نخواد ادامه ی چیزی رو ببینم:||

خواهر کوچکترهای همه اینقدر پر حرفند یا مال ما عیب کرده:/  خودش فردا تا بوق سگ میخوابه اونوقت از بس حرف میزنه نمیزاره بخونم بلکه زودتر بخوابم  اوووف ...

کی باورش میشه من؟! هانایی ک خوابش از ٨/٩ ساعت کمتر نمیشد بدون هیچ قهوه و کافئینی روزانه ٦ساعت میخوابه گاهی هم٥ساعت و نیم:) خوشحالم اما خوابم میاد اما تر اینکه از شوق رسیدن ب هدف دلم میخواد درس بخونم ن اینکه بخوابم.💖

فیلم وضعیت اضطراری رو ندیدم امشب اما انگار تموم شد کمی تا قسمتی مزخرف و اما برای من بد نبود..تنوع بود و ی تفریح کوچیک و باعث شد بیشتر بهمم ک نمیخوام پزشکی رو :) خیلی استرس کار بالاس:/ 

من برم بیهوش شم چشام دیگه نای همراهی نداره ...


موافقین ۱۱ مخالفین ۱ ۹۶/۱۱/۱۹
هانا

نظرات  (۱۳)

اگر بخواهی حساب کنی من فقط توی این یک سال بیش از 1000 ساعت از دست دادم!
رکورد دست منه!
حساس نباش ..
پاسخ:
خسته نباشید :))البته ماهم دست کمی نداریم:/
اوکی:))
میگم ک عزیزم اگه دوسداری  این کد امنیتیو بردار سخته هی عدد بزنی :/
پاسخ:
اوکی عزیزم:)
انقدر دوس دارم وقتی کسیو میبینم ک برا هدفش تلاش میکنه و ادامه میده♡____♡
پاسخ:
عزیزممم:* ^_^
سعی دارم امیدوارم که بتونیم
پاسخ:
موفق باشید:)
خواب به (:
وایی چقدر ساعت خوابت و کم کردی ، من از هرچی بتونم بگذرم
از خواب نمیتونم .
پاسخ:

اره خودمم تعجب میکنم 

باید بتونیم💪🏻

۱۹ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۵۶ آسـوکـآ آآ
موفق باشی عزیز
پاسخ:
ممنونم :)
۱۹ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۳۱ *یه خانوم گل*
:) قبولی ابجی. شک نکن:)
پاسخ:

فدای تو ایشالا :)  ایشالا برای تو هم:)

هدفم کم رنگ شده
پاسخ:
دوباره بهش رنگ بپاش ...براش تلاش کن
.چشم ب هم بزاری عید اومده:) خودتو مجاب کن از این دوماه تا عید نهایت استفاده رو بکنی بعد خودش درست میشه
من دی ماه همین کارو کردم و نتیجه رو هم دیدم؛)
non stop💪🏻

مراقبِ سلامتیت باش هانا جونم. به اندازه بخواب :)
موفق میشی حتماً. من باور دارم :)
البته قبولی خودش شروعِ بدبختیه :))
پاسخ:
سعی میکنم ب اندازه باشه اما درسام نمیذاره:/ 
مرسی عزیزممم❤️🙏🏻
میفهمم..کلن بدبختیا تمومی ندارن یکی تموم شه یکی دیگه شروع میشه:))
5ساعت و نیم هم کمه :) 
حداقل 6الی 7ساعت بخواب :) 
پاسخ:
اره کمه:(( 
سعی میکنم ؛) ممنونم❤️
خوب که اینقد   دارید واسه هدفتون تلاش میکنید

ما که نمیتوانیم
پاسخ:
اوهوم:)
شما هم میتونید فقط باید هدفتون رو واقعا بخواید؛)
۱۹ بهمن ۹۶ ، ۰۱:۲۴ آنیا بلایت
نه خواهر کوچیکای منم پر حرفن:))♡♡ 
پاسخ:
:))❤️
چقدر خوبه برای رسیدن به هدف تلاش می‌کنید
امیدوارم به هدفتون برسید
پاسخ:
:)
ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">