بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

افکار لعنتی

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۲۹ ب.ظ

حرص 

خشم 

افکار منفی

ناراحتی

افکار متناقض

شَک

شک

شک

دیوانه شدم و یک ساعت ومقداری هم پرید 

قانع نمیشم:((( نمیتونم خودمو راضی کنم از طرفی شک دارم از اون طرف تر هم نمیتونم پیام بدم چون ممکنه اشتباه کنم

من با خودم چند چندم امروز :((( 

چه هیاهویی شده افکارم😭

۹۶/۱۱/۱۷
هانا

نظرات  (۸)

برات آیت الکرسی می‌خونم.
هدیه به قلبت :)
آروم بشی ان‌شاءالله
پاسخ:
حوا جان 🙏🏻💋مرسی مهربون ❤️
سلامت باشی:)
نفس عمیق بکش ..
بشین و با خودت حلش کن .. خودت رو نصیحت کن.
هیچ چیز بالاتر از مرگ که نیست. سعی کن خودت رو خالی کنی کاملا . بعدش می تونی راحت به زندگی عادی برگردی و بپردازی .
با یک مشاور خوب هم حتما حرف بزن
پاسخ:
ممنونم حل شد:)
من ک نفهمیدم چی شد:دی
پاسخ:
اشکالی نداره:))
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۱۲ آنیا بلایت
ایشالا که راه درست رو داری میری♡♡♡
پاسخ:
ایشالا ممنونم:)
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۱۷:۳۵ علی علیزاده
سلام
پاسخ:
سلام
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۱۶:۴۷ آنیا بلایت
ببین حتما بشین با مشاورت صادقانه صحبت کن که نمیتونی به برنامه‌ش اعتماد کنی! و ازش بخواه که برات توضیح بده چرا اینجور برات برنامه ریخته تا یا ذهنت آروم بشه که برنامه درسته یا متوجه بشی راه اشتباهی اومدی و باید مسیرت رو تغییر بدی! دلایلت رو هم براش بگو. اینجوری که هم ذهنت مشغوله و هم ممکنه واقعا برنامه مناسبت نبوده باشه. من خودم پارسال بهمن ماه توی همین موقعیت بودم که بدجور هم بهم ضربه زد...
پاسخ:
اره درسته ولی تاپنج شنبه باید صبر کنم:(( 
ممنونم عزیزم.
از کسی مشورت بگیر
پاسخ:
فعلن ک همه چی در حالت تعلیقه:(
هیاهو خوبه گاهی :)
پاسخ:
هیاهو خوبه اما از نوع مثبتش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">