بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

منِ امروز منِ دیروز منِ فردا

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ق.ظ

از اون روزی ک برنامه گرفتم تا ب امروز 

از خودم راضیم ثانیه ب ثانیه ش حلالم باشه:))

فردا برنامه جدید رو باید ازش بگیرم ...اما خب صبح کلن میپره ایا برم چشم پزشکی ظهر یانه ک باید مشورت کنم!

باورم نمیشه سال ٩٦هم داره تموم میشه از همین الان میتونم حس کنم عید داره میاد این دوسالی ک پشت کنکور بودم بهتر گذر زمان رو درک کردم و فهمیدم واقعا ب همون چشم بهم زدنی هست ک بقیه میگن 

نباید ذره ای خسته شد باید اادامه داد ...خستگی ناپذیر تا اخرش خوب تموم شه ،انشاالله:)

کمی احساس شرمندگی دارم از اینکه سال اینده ٢٠ساله میشم و هنوز دانشگاه نرفتم انتخاب خودم بود اما...

حس غریبیه خیلی غریب 

خدا همه چی رو بخیر بگذرونه :) و ترس رو از دلمون ببره و بجاش نور امید و شادی رو تو دلمون بکاره 🙏🏻

سالها از این نوشته میگذره و من میامو این مطالبمو میخونم  اگه عمری باشه البته...تنها چیزی ک از زندگی میخوام عمر طولانی همراه سلامتی و دل خوش برای پدر مادر و خواهرمه :) و مهمترین خواسته منه هانا مبخوام بگم اگه حتی توی ابنده شغلی ب اون چیزی ک خواستی نرسیدی ناراحت نباش اونم میگذره چیزای خیلی مهمتری تو زندگی هست 

منم سعی میکنم از همه لحظاتش استفاده کنم مبادا تو حسرت بخوری هر چند این کنکور ر*ید ب جوونی کردنم شاد و سرزنده بودنم اما درستش میکنم ...هانای ١٩ساله خیلی با هانای ١٥/١٦ساله فرق کرده حتی اوضاع هم فرق کرده دلم براش تنگ شده برای اون دختر محکم و الکی خوشِ و تخس حتی !!!! ک هر هفته جلو تلویزیون تمرین رقص داشت با بازیگر مورد علاقش :)) اما الان از بس ک درس ریخته رو سرِ بدبختم ک فرصتی برای خل و چل بازی پیدا نمیشه اصن :( همه چیز محدود شده و تموم شدنی انگاری راست میگفتن تا ١٨سالگی ورژن رایگان زندگیه ..! و من مهلتم ی سالی میشه که تموم شده

چقد زود بزرگ شدم...

التماس دعا❤️

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۶
هانا

نظرات  (۶)

وقتی که داشتم این مطلب رو مطالعه می کردم ناگهان به فکرم زد که مهرماه مثلا سال آینده است و داری از روزهای دانشگاه و قبول شدن می نویسی.
برای من خیلی جالب بود که ناگهان این فکر اومد به ذهنم
و برام جالب تر این بود که مشاوران هنوز به شیوه قدیمی و کهنه برنامه درس خوندن میدن
پاسخ:
:))انشالله بله احتمال خیلی قوی:)
اینو از کجای متنم فهمیدید؟؟خودم خوندمش چیزی از برنامه ننوشتم:))! من قدیدم و جدیدش برام مهم نیست فقط میخوام نتیجه بگیرم:)
منم  تقریبا مث شما هستم کنکور 97 سومیش   با اینکه پارسال یه رشته دیگه رو کنکور دادم   و درسته  الان خیلی فشار رومون هست ولی اصا ناراحت نیستم چون یه هدفی داریم  و صرفا دانشگاه رفتن ملاک نیست چون با هر رتبه دیگه میشه رفت دانشگاه  مهم رشته خوب و دانشگاه خوب حرفای بقیه هم اصا برام مهم نیست   فقط برای خودم زندگی میکنم 

نمیدونم اینایی که گفتم ربط داشت یا نه ولی موفق باشید 

دی:/
پاسخ:
😄بله ممنون ربط داشت:)))
دقیقا حق با شماست شما هم موفق باشید:)

اقامیگذره سال دیگه به اینموقعانگامیکنی ولبخندمیزنی مطمئن باش
پاسخ:
حتما همینطوره:) ممنونم عزیزم
ایشالا که ۹۷ بهترین نتیجه رو میگیری ^_^

پاسخ:
خیلی ممنونم ایشاالا:)
کنکور97 ، کنکور سومته؟ :)
پاسخ:

متاسفانه یا خوشبختانه اره:)

خوشحالم که خوب و آرومی. :)
پاسخ:
مرسی عزیزم :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">