بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

آه ای کلمات یاریم کنید فریاد دگر نتوانم زد

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۴۵ ق.ظ

این انصاف نیـــــست من خوابم میااااد


خییلی هم خوابم میاد


هر خط کتابو دارم تو خواب میخونم :| 


خوابیدن بی حد واندازه ام ارزوست :///


ریاضی و فیزیک :||| اوووف خیلی لعنتی ن بعد دوسال دیگه واقعا دلم نمیخواد بخونم مطالب جدیدو حتی قدیمیارو  خصوصا ریاضی

انگار ذهنم پر شده وپس میزنه ...انگار ویار داره تا میام ریاضی بخونم عق میزنه :||| اخه من که چیزی ازش نخوندم که عق میزنی و پیف پیف میکنی:/    ...   از کل ریاضی ی احتمال رو بلدم:|

یقینن اینجور درسها زاده افکار انسان هایی سادیسم دار و بیکار بوده (اخه من دارم اذیت میشم:( ) بگیرین بخوابین بابا  :|


خوش ب حال پاندا و کوالا :|  همش میخوابن همه هم نگران سلامتیشونن:/

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۲
هانا

نظرات  (۱۰)

کاملا می فهمم چی میگی.. 

پاسخ:
:(
..
وایی خواب ((:
نگو هانا که دلم خونه (((:
پاسخ:
:)
حله عاقا :)))
میرسه روزی که بی‌حد و اندازه بخوابی و لذت ببری.
میرسه عزیزم :)
پاسخ:
اون موقع دیگه لذت الانو نداره خخخ 
جمعه ها عوضش زیاد میخوابم:))
واسه هدفت بخون :) 
نه اینکه به درس نگاه کن ! 
هدفت رو دوست داشته باشی هر درسی رو که بخوای می خونی:) اگرچه اولش سخته ولی بهتر میشه:)

خواب برای کنکور نیاز هست چرا تو خواب؟ از وقت های پر انرزیت برای درس های تخصصی استفاده کن !!!!

تو میتونی فقط یه کوچولو نیاز به انگیزه بیشتر داری💪
پاسخ:
یاداوری خوبی بود ممنون ارام جون❤️
برای هدف ریاضی !!!خود هدف هم فاز ریاضیو نمیدونه والا:))

پاندا و کوالا هم نشدیم ...
پاسخ:
نشد ک بشه:))
اوهوم 
منم همیشع آرزوم این بود که کاش خرس قطبی بودم با یه خواب زمستونی دلچسب!

هععععیی
پاسخ:
هعییی روزگار:))
من عاشق ریاضی ام , ورزش ذهنمه *.* فقط باید دیدت رو نسبت بهش تغییر بدی
پاسخ:
اووففف چه ورش سنگینی:/// خوشبحالت پس
ورزش صبحگاهی  رو گذاشتی تو برنامت؟ 
من پارسال از فیزیک بدم میومد ولی ریاضی  رو کمی دوست داشتم😅 ریاضی مثله یه بازیه باید قواعد بازی رو بلد باشی ، کلا درکت میکنم منم تو کل دوران تحصیلم دل خوشی از ریاضی و فیزیک نداشتم:))
پاسخ:
اخ ...وای من🙈 راستش چون دیر بیدار شدم مجور شدم سریع درس بخونم ک از برنامه جا نمونم
کلن دوتا درس مث ی بازی ک اگه بلدش بشی جذابن اما حس بلد بودنش نیس:/
:))
مطمعاا بعد کنکور خوابت نمیگیره 
پاسخ:
شک نکن:/
۱۲ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۳۲ آسـوکـآ آآ
من همیشه از کل ریاضی فقط از احتمال بیزار بودم :))
الان نگرانم که فصل آخر ریاضی که باید به بچه ها تو مدرسه درس بدم احتماله :|
باید از دانش شما استفاده کنم :)
پاسخ:
منم بیزار بودم اما خب الان دوسش دارم:)
؛) از بس دوساله فقط احتمال برا کنکور میخونم یادش گرفتم و گرنه که:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">