بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily


امروز بعد از کلاس با مشاور ایندم صحبت کردم و کارنامه م رو نشونش دادم نمیدونم چرا ولی کمی خجالت کشیدم هرچند خب من مراجعه کردم که بهتر بشم اما خب گفتم میدونم خیلی اونطور که باید نیس:/  کمی هم درمورد ساعت خوابم و مطالعم بهش گفتم و قراره فردا بهم برنامه بده

خلاصه بحث برام سنگین بود پووووف

ینی اونقدری این بار برام سنگینه ک از همین الان دارم له میشم :|| احساس پزشک بودن میکنم :)) اخه این همه درس خوندن:))

همش میترسم گاهی تنبلی کنم و دیگه منو ول کنه ب امون خدا لطفا دعا کنید از پسش بر بیام.

بعدش کاملن له شده وتشنه و گشنه برگشتم خونه و بعد از اینکه ب مامان زنگ زدم و فهمیدم دکتر ب خواهرم گفته بیماریش بهتر شده از ته ته دلم خدارو شکر کردم و حالا خودم رو ب صرف چایی و مخلفاتش دعوت کردم و ی مهمونی کوچیک ی نفره گرفتم:دی  {و قسم ب خدایی که چای سبز را افرید*_* } انصافا خیلی چسیید خصوصا که دیوونه چای سبزم با عطر یاس(حتمااا امتحان کنید)توی فنجونی که خیلی دوسش دارم :) جای شما خالی^_^

خیلی وقت بودم خودم رو چای مهمون نکرده بودم واقعا خیلی تنبلم :/  

 

از ته دل میخوام موفق بشم پس بقول اقای واو باید مرارت بکشم -__- بعله:)  
 

عنوانش ب خستگیم ربط داشت و ب دلم نشست حالا شمام مدیونید اگه فکر کنید شاعرش منظورش عشق زمینی بوده:))

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۷
هانا

نظرات  (۱۱)

کسی که میره و به همچین جایی مراجعه میکنه و میخواد که بهتر شه حتما میتونه! چرا که نه.
تست نکردم این نوع چای سبزُ. یعنی جالبِ؟!

پاسخ:

انشالله که بشه ممنونم:)

بله من که خیلی دوست دارم:) امتحانش ضرر نداره من "بارمال" استفاده میکنم مرغوب تره^_*

۰۸ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۴۴ امیررضا کامیار
آرزوی موفقیت
میتونی
پاسخ:

ممنونم

:)

۰۸ بهمن ۹۶ ، ۰۹:۱۹ برباد رفته
با عرض سلام وادب
من وبلاگ زیبا و جذاب شما را دنبال میکنم
ممنون میشوم اگر سری هم به وبلاگ من هم بزنید
درصورتیکه صلاح می دانید بعنوان دنبال کنندگان ، همدیگر را همراهی کنیم!!!
سپاس و دورد بیکران
ممنون
http://sibeseman.blog.ir/
پاسخ:

سلام  ممنونم

دنبال شدین.

موفقیتت نزدیکه :)
پاسخ:

مرسی حوا جون :)  انشالا که همینطور بشه

چای سبز:((ندوس مزش ی جوری نی ؟ولی چای عادیو در طول روز کغش ۷،۸لیوان‌میخورم
:)+از این بزرگا :))
مهمونی هاتونم پا برجا :))
ایشالا با مشاور برید جلو‌ونتیج بگیرید
پاسخ:

برعکس من چای سیاه ندوس:)) نوش جونن

سپاس:))

ایشالا :) مرسی

به قول یکی از بچه ها که از قول معلمشون میگفت: الهی بخوای و بشه:)
پاسخ:
دمش گرم ...دمت گرم :) مرسی:*
خسته نباشی دلاور

جنگ جنگ تا پیروزی
پاسخ:

درمونده نباشی:))

ایشالااا ^_^

تو میتونی هانا 💪
پاسخ:
مرسیییی:)🙏🏻🌹❤️
۰۷ بهمن ۹۶ ، ۲۰:۴۱ آسـوکـآ آآ
موفق باشی عزیزِدل :)
پاسخ:
عزیزی:) خیلی ممنون از حضورت تو هم همینطور
تو می تونی . من دعا می کنم . قطعا می تونی . کم نیار و تلاش کن . از پسش برمیایی
من به عطر یاس حساسیت دارم . به محض بو کردن سریعا سر درد میگیرم :)
پاسخ:
انشالله خیلی ممنونم🙏🏻
ای وای چقدر حیف واقعا :( بوی یاس چای منو تو خلسه قشنگی میبره:)
:)میدونم ک موفق میشی نامید نشو 
پاسخ:
مرسی مریم جون خدا از دهنت بشنوه:) ❤️ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">