بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

انتظارات یک عدد متوقع

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ب.ظ

صبح امروز رفنم برای ازمونی ک ٣٥روزه منتظرم ک بیاد و براش تلاش کردم

روی دیوار اتاقم زدم :دی ماه کلی کار میشه انجام داد و همونقدر وقتت کمه،استفده کنی ازش میرسی:)

هر بار بهم یاد اوری میکرد و من کوتاهی نکردم مگر در مواقعی که واقعا نمیشد ذهن و تمرکز یاری نمیکرد

از خودم راضیم خدا رو شکر :) میدونم ک استفاده کردم ازش شاید میشد بیشترم استفاده کرد اما در حد وسعم بود در حد شرایطی که هر روز داشتم:)

امروز فیزیک رو گند زدم (چون اصلن نخوندنم)

و ٢منفی رو بدنبال داشت این است نتیجهی حریص بودن ب سوالانی که نخواندی اما میخواهی با اعتماد ب سقف حلشان کنی:// درس عبرتی شد فیزیک رو چطور میخونید اساتید؟؟:/

اما زیست و شیمی و زبان و دینی و ادبیات با وجود پیشرفت خوبی ک داشتم راضی نیستم و کل امروز همه ش نیمه خالی را میبینم دست خودم نیست از خودم بیشتر انتظار داشتم همه ش بی دقتی بود و حواس پرتی و جاهایی ضعف مرور ! باشد ک رفعشان کنیم:/


التماس دعا❤️ 


بعدا نوشت: ای خدااا باز یادم رفت ایمان سرور پور رو ببینم چرا یادم میره اخه:(( 😫😭حرفاش خیلی برام خوبه ارومم میکنه انرژی مثبت میده خدا حفظش کنه:) 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۶
هانا

نظرات  (۵)

افرین

موفق باشید


پاسخ:
خیلی ممنوون:)
از این اشتباهات درس بگیر تا کنکور خراب نکنی موفق باشی
پاسخ:
مرسی شبگرد عزیز:) سعی میکنم درستشون کنم
قوی باش و برو جلو :)
پاسخ:
مرسی حوا جون :) 

امیدوارم که موفق باشی
از تکنیک X-O هم استفاده کن که خیلی کاراست
سوالهایی که احساس می کنی کمتر از 70 درصد مطمئن هستی نزن! گذر کن!
پاسخ:
مرسی:)
چی هست تکنیکش؟اولین باره میشنوم
ممنونم سعیمو میکنم🌹
۰۷ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۲۸ آسـوکـآ آآ
موفق باشی عزیزم :)
پاسخ:
سپاس :) همچنین❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">