بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

ثبت نام کنکور97

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ق.ظ


عکس نوشت:خدااااااا :/ قشنگ انگار فردا کنکور دارم :| یکی بیاد ب من شوک بده :((

بعد ازحذف عکس نوشت: بدلیل فشار روانی که بهم وارد میکرد پاک کردم:|||


امروز روز پرستار بود با توکل ب خدا وتوسل به حضرت زینب ثبت نام کردم

انشالله که اخرین ثبت ناممه  :) 

کمی دلم خالی شده اما خودمو حفظ میکنم ک استرس نیاد سراغم  اما انگار خیلی موفق نشدم

دوسالی میشه که عکس 3*4 نگرفتم از 18 و 19 سالگی م عکسی ندارم کاش پارسال تنبلی نمیکردم :((

اما تنها مشکل اینجا نیست من مجبور شدم عکس 17 سالگیم رو بزنم برای ثبت نام سال قبل دوسش داشتم اما امسال اصلن ازش خوشم نمیاد

چون میگن  برای کارت دانشجویی همین استفاده میشه ...نمیدونم میشه عوضش کرد اونموقع یانه چون هم قدیمیه هم من خیلی حساس م و ازش خوشم نمیاد از طرفی وقت ندارم برم عکس بگیرم ینی هستا تنبل تشریف دارم درحدی که هنوز نرفتم دندون پزشکی و صبحا دندونم کمی درد داره :/ بعله!!! انشالله ک ارزششو داشته باهش:|


***   دانشجوهای عزیز ایا میشه بعدا که کنکور دادی ورفتی کارت دانشجویی بگیری عکس رو عوض کنی ؟*** اگه نه که  چاره ای بیندیشم:|

ممنونم:)


خیلی التماس دعا   3/11/96

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴
هانا

نظرات  (۶)

فکر کنم فقط من تا حالا ثبت نام نکردم :|
پاسخ:
بجنب دختر :/  امروز اخریشهههه:|
واسه ماکه همون عکس کنکوربودتلاشیم نکردیم عوضش کنیم قیافمان همینی که هست😃
پاسخ:

اع؟پس همونو استفاده کردن:/

خب اخه عکس من قدیمیه:| قشنگه اما قدیمی ولی از بس که تنبلی میکنم تلاشی برای تغییرش نمیکنم:)) فقط غر میزنم:)))

امیدوارم ک موفق بشی :)
پاسخ:

سپااس:)

انشاالله قبولی به امید خدا
پاسخ:
انشاالله ممنون:)
اره بعدا واسه ثبت نام دانشگاه باید عکس ببری:)
پاسخ:
خیلی ممنون خیالم راحت شد:) همش میترسیدم همین عکس قدیمیو استفاده کنن😁😁😜
درسته دانشجو نیستم ولی فکرکنم بشه عکس رو عوض کرد. :)))
پاسخ:
خدا کنه بشه ممنون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">