بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

تحلیل سخن بزرگان:|

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۵۵ ب.ظ

تصویر مرتبط


خب اینجا ی مسئله ای هست استیو جون:|

اگه من امروز روز اخر عمرم باشه اصلن هیچ کاری نمیکنم -__- یعنی چه که ؟!والااا!

یا اصلن قرار باشه یه سال دیگه بمیرم ترجیح میدم معنویاتمو بیشتر کنم.. بخوابم تفریح کنم فیلم ببینم با خانواده باشم همیشه وهرجا و کتاب غیر درسی بخونم:) یا اصلن دپ میشدم:|

واقعا چطور ب این نتیجه رسیده اخرین روز عمرش بره کار کنه و زحمت بکشه :||

شما خودتون قضاوت کنید اخه:))) 

از سری تحلیلات ی کنکوری خسته :/  

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۶/۱۱/۰۴
هانا

نظرات  (۸)

منظورش همون هدفَس (:
که الان ما براش یه سال دیگه داریم صرف می کنیم ((: امسال اخرین سال کنکور باشه برامون
که میدیم D:
پاسخ:
انشالا ک اخرین و بهترینش باشه؛)
ما هم با تو بیشتر موافقیم :| :))
پاسخ:
اورین:)) ؛)
با سخن شما موافقم

ولی حتما اون یچیزو میفهمید که ما نمیفهمیم 
اگه ما هم میفهمیدم  جز بزرگان میشدیم
پاسخ:
:)
خب یکم بیشتر توضیح میداد :/ 
اره شاید:))
۰۵ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۵۴ آنیا بلایت
دقیقا:/ منم اگر روز آخر عمرم بود میرفتم به دامان طبیعت و وصیت نامه می نوشتم:)) نه اینکه مثلا درس بخونم یا کار کنم:))
پاسخ:
اوهوم:/
شعرم زیاد میگفت خدابیامرز😬:))
۰۵ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۱۶ آسـوکـآ آآ
هر کاری کردم روم اثر بذاره نذاشت :D
پاسخ:
😂😂اینا فقط برا خودشون خوبه😁
استیو در چارچوب درس نبود .
مرحوم همیشه چشم و گوشش می جنبید

انسان ها برابرند. ولی برخی برابر ترند!
پاسخ:

:)) خیلی هم موفق شد:||


هعییی....!

آره واقعا منم قبلا وقتی این جمله شو با خودم خوندم گفتم خب روز اخر عمرم که نمیشینم که درس بخونم! میرم حلالیت میگیرم و یه کم خوش میگذرونم و آرزوهای کوچیکمو تو همون روز برآورده میکنم نه که بشینم درس بخونم!
پاسخ:
دقیقاا:))
در نهایت هم همین فرق استیو  و ماست ...
پاسخ:

همه انسان ها برابرند مگر در ایمان تقوا وعمل صالح:)))

استیو پشت کنکور نبوده لابد:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">