بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

الهی من آن خواستم که تو خواستی

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۲۱ ب.ظ

داشتم ادبیات میخوندم انصافا بیت هایی میبینم که دلم میخواد همشونو حفظ شم اما فعلن حسش نیس:))

شعرایی که راحت میشه فهمیدشون رو خیلی دوس دارم:دی

اما این شعر خیلی قشنگ بود :

در دایره ی قسمت ما نقطه ی تسلیمیم        حکم انچه تو اندیشی..لطف انچه تو فرمایی


اعتراف میکنم شب قبل از خدا خواستم که هرچی که خودش میدونه ب صلاحمه برام پیش بیاره(امروزم شعرش رو دیدم)

شب قبل هم فیلم خدایا تو بزرگی رو دیدم (موضعش این بود ک بازیگر مرد فیلم قدرت پیدا کرد ک هر چیزی رو ممکن کنه و اون خواست که مردم همه ب ارزشون برسن وچه قشقرقی(غ :|) و اتفاقاتی افتاد که ب صلاح هیچ کس نبود و اونجا بود که دوباره تلنگر خوردم )

 سال قبل هم همینو خواستم اما بعد از دیدن جواب نهایی گریه کردم گلایه کردم داد زدم ک چرا و الان شرمنده م از خدا که با صدای بلند باهاش حرف زدم! بی خودی دست و پا زدم شبیه این بود ک بیفتم داخل ی اب کم عمق اما الکی دست وپا بزنم وجیغغغ ک دارم خفه میشم اما نشدم و فهمیدم اونقدارم سخت نبود موندن (اخه فک میکردم بمونم نمیتونم ادامه بدم) اما شکر خدا تونستم وخواهم توانست خوش حالم ک نرفتم فوقش ی سال دیرتر از خانواده دور میشی:)) این که بد نیست؟! سختی هم داره اما خب میسازیم:))

 امیدوارم اینا یادم بمونه ک من از مصلحت وسرانجام چیزی ک خودم دوس دارم خبر ندارم و بهتره بسپارمش ب خدایی که اینده رو میبینه و مطمئنن برام بد نمیخواد !

امیدوارم برای شما هم همینطور باشه:)


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۲
هانا

حکمت خدا

نظرات  (۴)

حال من خیلی بده
ترجیح می دم نظری ندم اینجا با اینکه خیلی دلم پره
پاسخ:

انشالله حالتون خوب شه

اوکی مشکلی نیست :)

الهی هر چه خیرمونه اتفاق بیافته:)
پاسخ:
امییین:)
ایشالله بهترینیش نصیبت شه:)
پاسخ:
ممنون انشالله:)
من یبار یه چیزی رو به زور از خدا خواستم
اینکه میگم به زور ینی اینکه به هر چیزی قسمش دادم و هزار مدل کار دیگه!
خیلی وقت بود که نمیشد اما اون سالی که دیگه گیر دادم به خدا ، اون چیزو بدست آوردم و الان چهار سال بعدش میگم که کاش خدا بهم نمیداد! کاش اصرار نمیکردم بهش! فکر میکردم با داشتن اون چیز چه اتفاقایی که نمیفته اما دیدم همون چیز چقدر و چقدر و چقدر به من ضرر زد!
الان که یاد اصرار کردنام و قسم دادن هام و کارام میفتم ، میگم کااش کااااااااش کاااااااشکی این کارارو نمیکردم و الان نداشتمش و انقدر ضرر نمیکردم!
و الان میگم خدایا هر کاری خودت صلاح میدونی انجام بده به دعاهای منم گوش نکن اگر قراره به ضررم باشه!

+چقدر چیز چیز کردم :///
پاسخ:

اوهوم خدا دانا تر از ماس:)

:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">