بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

Help !

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۲۷ ب.ظ

طبق عادت همیشگی م وقتی دوره م شروع میشه حوصله هیچ کاریو ندارم و اون شامل درس هم میشه واین لعنتی ترین اتفاقیه ک میتونه بعد از گرم کردن موتور درس خوندن اتفاق بیفته

اما خوشبختانه مث هر سری طولانی نشد وبا تلنگر ب خودم برگشتم سر زیستم چون از هرچی عقب بمونم نباید از زیست عقب بمونم

طبق برنامه ای ک برای خودم نوشتم زیست رو 30فروردین تموم میکنم(دور اول) اما مسئله کجاست؟

خوشبختانه ش اینجاست ک میرسم بخونمش و اونقدرا عقب نموندم وزود جلوی ضرر رو گرفتم اما بدبختانش اونجاست که عایا فرصت برای مرور هر سه پایه تا اول تیر هست یانه ؟؟!! من تجربه ای برای مرور زیست نداشتم دوستانی ک کارشون ب مرور رسیده مرور هر پایه چند روز طول کشیده  ؟؟

شیمی رو احتمالن برسم تا اواخر بهمن کلن جمعشون کنم و شروع کنم ...استرسی ندارم بخاطر اینکه زیست کمی عقبم چون درعوض ی سری از درس ها خصوصا عمومیا جلو هستم ویا رسوندم  ...

+اینجا ک مینویسم دغدغه هامو ذهنم کمتر مشغوله افکارم تازه میشن راه برای یادگیری م باز میشه ..نوشتن جادو میکنه :)  مرسی که میخونید


+همینجوری نوشت:

تصمیم دارم دوباره موهامو پسرونه کنم :))  خیلی کیف داره ..متفاوت بودنش ..راحتیش.. باهاش حال میکنم هرچند عاشق موی بلندم اما  میخوام راحت باشم و تمرکزم ب درسم باشه راحتیش بخاطر اینکه سالهای قبل موی بلند دردسری شده بود هروز ی بافت جدید امتحان میکردم اما امسال خیلی راحتم! دستامم راحتترن حتی :/  باورتون نمیشه حتی برای شکار موخوره ها دقایقی ن چندان زیاد صرف میکردم...

^_^

+++دلیل پرخوری های این مدتمو فهمیدم...استرس!! بله استرس خودشو توی پر خوری نشون داده حالا شانسم نداریم اشتهام کور شه://


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۸
هانا

نظرات  (۷)

ازمن بت نصیحت درساتوبابرنامه تموم کن خیلی ازدوستای من اززودتموم کردن درساشون بی نهایت ناراحتن حتی اونی که الان داره دندوپزشکی میخونه
مواظب بلش دوست جان^__^
پاسخ:

ممنونم دوست خوبم:))

خب دندون میخونه دیگه حتما تاثیر داشته !! :)))

اما خــب ملالی نیست.. مهم اینه خوب تموم شه :)

۱۹ دی ۹۶ ، ۰۷:۳۳ میم . الف
وااااای موخوره رو نگووو! :'( 
من استرس داشته باشم اشتهام کورمیشه! D: ^^
پاسخ:

 بهم میریزه ادمو :||

من صبح روز کنکور اشتهام کور شد اما این روزا برعکسه :/

مدرسه میری؟
بستگی به خودت داره میتونی جانوری ، گیاهی و ترکیبی کار کنی یا تک تک !
ولی یک ماه فکر کنم کافی باشه با تست مگر اینکه کند بخونی.
پاسخ:
فارغ هستم :)) امیدوارم وقت کافی باشه برای مرور کلی چون از الان رفتم تو فکرش :/ ممنونم:)
۱۸ دی ۹۶ ، ۲۲:۲۳ خانه مشاوره
اصلا حس درس خوندم نمیاد ، نمی تونم برم پای کتاب بشینم و درس بخونم ؛ چیکار کنم ؟ این سوال خیلی از شماست و بعضی اوقات حقم دارید ، بالاخره خسته می شید … اما مجبوریم برای اینکه به هدفمون برسیم درس بخونیم . یه تکنیک خیلی جالب هست که می تونه مواقعی که حسش نیست کمکتون کنه …  اگه شما هم همیشه می گید ” حسش نیست ” و از بابت اینکه درس نمی خونید نگرانید ، این پست برای شماست

 

تکنیک فقط پنج دقیقه

یکی از تکنیک هایی که برای این مواقع خیلی می تونه کمکتون کنه تکنیک ” فقط پنج دقیقه ” هست … اگه حس درسیو ندارید اما توی برنامتون هست و باید بخونید به خودتون بگید ” من فقط و فقط پنج دقیقه با تمرکز این درس رو می خونم ، بعدش می زارمش کنار ” و کتاب رو باز کنید و این پنج دقیقه رو با یک تمرکز زیاد بزارید روی اون درس … در نود و پنج درصد مواقع “حستون” بر می گرده و اون درس رو ادامه می دید.

 

تکنیک فقط پنج دقیقه برای من کار نمی کنه

این نشون میده شما علاوه بر این که ” حسش نیست ” انگیزتون هم نیست … اگه انگیزتون به اندازه کافی بالا باشه مطمئنا بعد از اون پنج دقیقه جذب اون درس می شید و دیگه می شینید می خونیدش … بهترین انگیزه هم رسیدن به هدفمون هست ؛ همیشه هدفتون رو توی ذهنتون بپرورونید ، گسترشش بدید ،باهاش زندگی کنید و تصورش کنید … این کار انگیزه زیادی بهمون میده
پاسخ:
ممنون:)
۱۸ دی ۹۶ ، ۲۲:۰۶ همدم ماه
نگران نباش اگه تا سی فروردین با دقت بخونی و خوب تستاشو بزنی کیفیت حاصل میشه و این مهم تر از زود تموم کرده  البته حواست باشه همزمان که داری زیست میخونی باید مرور هم بکنی اما مرور کلی بعد از عید با آزمون های کنکور های سال قبل میشه مرور کرد همون بازخوانی با تست و اینا 
پایدار باشی دوستم:)
پاسخ:
مرسی عزیزم ..یادم باشه مرور رو جا بدم چون براش برنامه ای نداشتم  سپاس از شما دوست عزیز همچنین😘
مروری خوب که بفهمی نه فقط برای اینکه تمومش کنی مرور کنی،،، تو مرور میکنی برای یاد گیری نه برای تموم کردن!
مرور زیست اگه به شیوه دوباره خوانی نباشه و اینکه فقط برای به نگاه گذرا هست به نظرم تورق سریع بد نیست اگه وقت نمی کنی  و به جاش تست بزن و نکته هات رو بخون!

پاسخ:

اره درسته ارام جون اما باید تموم هم بشه چون ترکیبی میاد :/

خب سوال من اینه که این کارا چ مدت طول میکشه ؟ دو ماه کافبه برای مرور دوم؟

۱۸ دی ۹۶ ، ۱۷:۴۹ یک بلاگر
دختری رو میشناسم سال کنکور موهای سرش و ابروهاشو کامل تراشید :|
که هرگز رو نداشته باشه بیرون بره
بعد نشست حسابی خوند
سر آخر مهندسی قبول شد یه دانشگاه خیلی خوب
نمی گم کچل کن ولی پسرونه کردنم بد نیست . خیلی خوبه
برات ارزوی موفقیت دارم خیلی زیاد خیلی زیاد
پاسخ:

چه شجاعت وجسارتی:|

من کلاس زبان میرم نمیشه اینکارو کنم:))

چه خوب *_*

خیلی خیلی ممنونم بلاگر عزیز هم از حضورت هم انگیزه ای ک دادی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">