بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

سردرگم:/

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵ ق.ظ

تقریبا خوب پیش میره درسام... دیروزم باشگاه رفتم و سبک شدم واقعا ^_^و حسابی انرجی گرفتم=)) 

اما 

ی مشکلی هست ..سردرگمم حولم اصن نمیدونم دارم درست میرم یانه ...؟؟؟!!!

سخت میتونم ب مشاوری اعتماد کنم و برم پیشش اما انگار واقعا دیگه باید برم ..احتیاج ب تایید دارم قراره با دوستم برم مشاوری ک خودش میره\ ۲۲ دی\ البته هنوز بین دوتا مشاور نمیتونم یکیو انتخاب کنم عجب برزخیه :|| 

برنامه ی طولانی مدتی ک واسه خودم نوشتم همش ویرایشش میکنم نمیدونم اول چرا دقت نکردم=\ 

کمی تا مقداری استرس دارم ...

+کاش کتاب همایش سومم همون موقع میخریدم ..شهرما نداره و فردا نیازش دارم=\


اصن چه روزای خوبی ://  :)))))) 


+++++++++ تولد داریم چ تولدی:)) [خزیت جمله بالا بود :/ ] بابا جونم تولدت مبارک باشه از خدا میخوام سایتو نگهداره واسمون*_* بابایعنی حس امنیت 

فقط اگه میشه صبحا سعی نکن با هر چی دم دستته منو بیدار کنی عزیزم ..امروزم با گیره لباس اخه :| ! =))))

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۶/۱۰/۱۰
هانا

نظرات  (۹)

۱۵ دی ۹۶ ، ۰۸:۵۳ گلاویژ ...
برای سوم کتاب همایش نگیر 
آقای عمارلو برای زیست سوم یه کتاب دیگه تالیف کردن تو همون سایت نشر دریافت هست کامل تر از همایشه
پاسخ:
ممنون گلاویژ جون متاسفانه یا خوشبختانه خریدمش
اسم اون کتاب چیه؟ 
۱۲ دی ۹۶ ، ۲۱:۳۵ امیررضا کامیار
من مشاوره کنکور میدم
خواستید درخدمتم
پاسخ:
تشکر... ن نیازی نیست
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۵:۲۴ زندگـــــی را بـه ســـــاز
هیچ ظلم و فسادی نخواهد ماند !
هیچ انسان کوچک و بزرگی نخواهد ماند ! 
هیچ حکومت و دولتی نخواهد ماند !
هیچ مال و ثروتی نخواهد ماند !
هیچ زشتی و پلیدی نخواهد ماند !
هیچ امارت و کاخی نخواهد ماند !
هیچ پُست و مقام و قدرتی نخواهد ماند !
تنها..
انسانیت انسانهاست که میماند !!

انسان شدن
انسان بودن
و انسان ماندن را بیآموزیم..
پاسخ:
کاملن درسته=)
سپاس
۱۰ دی ۹۶ ، ۲۱:۲۰ برباد رفته
با عرض سلام وادب
من وبلاگ زیبا و جذاب شما را دنبال میکنم
ممنون میشوم اگر سری هم به وبلاگ من هم بزنید
درصورتیکه صلاح می دانید بعنوان دنبال کنندگان ، همدیگر را همراهی کنیم!!!
سپاس و دورد بیکران
ممنون
http://sibeseman.blog.ir/
برای مشاوره  ، اینم بدون بهترین مشاوره خودتی و قرار نیست به مشاور معجزه بکنه ولی حرفا و راهنمایی ها مهمه پس دقت کن !

برای برنامه ریزی اول واقع بینانه و همیشه آخر  هفته ها جبرانی بذار تا اگه وقت کم آوردی و مطلبی نرسیدی وقت داشته باشی.
اعتماد کن به خودت و تلاش کن ! 
پاسخ:
اره درسته فقط میترسم اشتباه کنم
خیلی ممنون ارام جان:)
موفق باشی^_^

تولدشون مبارک:)
پاسخ:
همچنین عزیزم^_^
سپااس=)
ی شهر خوب :/

؟؟؟؟

مبارکه !
پاسخ:

ممنون:)
انسان‌های محافظه‌کار به هیچ‌جا نمی‌رسند! آن‌ها در یک نقطه‌ی ثابت می‌مانند. برای پیشرفت، قبل از هر چیز باید دل‌وجرات داشته باشید.
رابرت کیوساکی
پاسخ:
اره والا رابرت بدم نگفته همچین :/ اما عایا من محافظه کارم¿¿¿¿ مسعله این است
ممنون:)
شما مگه کدوم شهری که نمیتونی کتاب مورد نظرتو بگیری
پاسخ:
ی شهر خوب :/    
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">