بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

دلگیرم

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷ ق.ظ

 گاهی وقتا هم هست ک دلت میخواد همه مخاطباتو بلاک کنی . 

از همشون ی مدت طولااانی دور باشی بلکه بهمی عایا کسی هم دلتنگت میشه؟ اونقدری مرام داره بهت پیام بده

دله دیگه بهونه گیر میشه گاهی

گاهی وقتام هست دلت میخواد تمام روز رو با شادی برقصی ..خنده عزیزانتو ببینیو کیف کنی

راستی ک چقدررر دنیا کوتاهه و مفت از دستمون میره

دلم خیلی گرفته از این همه بی معرفتیا ازهمه ادما اما سختترش اینه ب روی خودم نمیارم و میخندم و اینجاشه ک سخته ..گاهی دلتو نگاه میکنی تیکه تیکه س در حالی ک همیشه سعی کردی کسی نرنجه دلش نشکنه

چرا اخه 

چرا همیشه من باید شروع کننده باشم ینی میشه ی روز دوستایی داشته باشم ک اونا شروع کننده باشن بدون اینکه کارشون گیر من باشه

دلت میخواد داد بزنی و از همه گله کنی

اما تهش با لبخند همه چیو حل میکنی...



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۱
هانا

نظرات  (۲)

ای جونم مهربون
پاسخ:

مرسی:)

این تنهایی ارزش داره , بهتر از بودن همچین ادمهایی هست
پاسخ:

چی بگم والا اگه اینطور ک باشه من همه شونو از دست میدم (جز یکی از دوستای دبیرستان) من تنهایی رو دوس ندارم:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">