بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

لقمه گنده تر از توان:|

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۳ ب.ظ

هر چی نوشتم پاک شد خدااا نصییب نکنه:(((


گذاشته بودم هفته ای دو فصل زیست بخونم وچون هرهفته ب یکیشم بزور میرسیدم اعصابم بهم میریخت بعدش تصمیم گرفتم هفته ای ی فصل بخونم تا عید میشه 40درصد و از هیچی بهتره حتما که نباید تا عید تموم بشه صرفا مهم اینه از صفر ب بالای 20برسم فعلن ..همین یخورده که چه عرض کنم لقمه زیااادی بزرگ بود

اخه هر بار وسطای هفته دیگه نمیخوندم درست حسابی ..خوب شد ریشه مشکلم رو پیدا کردم

الانم ی برگ کوبیدم ب دیوار ودرصدای هدفو نوشتم خیلی کار خوبیه از دوستم یاد گرفتم ..ی لبخندم از اینا:) کنارش نوشتم ک با دیدنش هربار لبخند گشادی تحویلش میدم شمام امتحان کنید این لبخند شیکو :))) من ک ناخوداگاه لبخند میزنم بهش

به هیچ مشاوری هم اعتماد ندارم ک گزارش بهش بدم و چک کنه منو تا کمتر بازیگوشی کنم اینقد از این مشاورا خوردم که ب هیچکدوم اعتماد ندارم اخریشم همین افشار...همشون یکی هستن فقط پول میگیرن..من خودم الان ی پا مشاورم ..والا بخدا پر از تجربه و راهکار :|  :))

مشکلم اینه که یروز که بالا 9ساعت بخونم روز بعد ب صفرو یک میرسم ..سیر صعودی نزولی داره چه کنم من!؟؟

+ایا این درسته ک صبحا بزور بیدار میشم:||| ؟؟ نه درسته؟ خدایی این چ وضعیه (راهکارشو دارم اجرا نمیکن م) !!!

جمله های انگیزشی سالای قبلو از رو سیستمم پاک کردمو دیگه هم حسش نیست چیزی بزنم ب دیوار از بس سال قبل گذاشتم الان دیگه خسته شدم...البته دلمم نمیخواد کسی ببیندشون اخه گاها مسخره شدم بخاطرشون :| یا همون نوشته هارو بهم تذکر میدن ..بدم میاد   

++امروز چشام یجوری بود نکنه داره ضعیف میشه ..خدایا خودت میدونی ک از عینک بدم میااااد نذار عینکی شم .فعلن خیلی جوونم :| 


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۹
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">