بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

هویجوری:/

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ

دلم خواست بنویسم ..هویجوری:)

حالتون خوبه :)؟؟

میگم که هوا خیلی سرد شده ...ناجورا :$

س تا برگه سایز کوچک زدم ب دیوار بله تا دی ماه انجامشون بدم ورستگار بشم:|  مطمینم انجامش میدم :)

مگه تا چند بار میتونم کنکور بدم ...

یکی از یادداشتای دی ماه سال قبلمو پیدا کردم ی فازی داشتم که خودمم الان تعجب میکنم از اون همه ..چی میشه بهش گفت..خستگی یا فشار ناشی از کونکور:|  دفه های بعد پست میشه

+یسری ادما هم هستن خیلی زود رنج و الکی رنجن اینا ادمو ازار میدن ..باید ازشون دور موند  

اه دیدی چی شد ..ازمونم دادیم :/ طبق انتظارم بد شد و هنوز ب مامان اینا نگفتم چیکار کردم..   اما عوضش 24ام خیلیارو زخمی میکنم:)) 


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۴
هانا

نظرات  (۳)

بخون بخون زخمی کن این تجربیا رو (: تو یه قدم جلوتری چون قبلا چشیدی.
پس تو هم گوشیت قایم شده ((((: فک کردم من به این وضع فقط دچارم 
من از سوم گوشیم و گرفتن اینقدی بدون گوشی بودم تابستون اصلا نمی دونستم با گوشی باید چیکار کرد (: الانم همینطور و خیلی هم سپاس گذار (:
پاسخ:

:)

اره خخخخ خوبه تنها نیستیم  ... اره ی مدت نیست دیگه سرد میشی .

خواهش میشه:)

۰۵ آذر ۹۶ ، ۰۸:۲۹ یه خانوم گل ***
انشالله که جفتمون به ارزومون برسیم بعد بیایم اینجا پست مشترک بذاریم زیرشم همو لینک کنیم....
والا :)))

پاسخ:
والاااا:))  ایشاالااا ..خیلیم عالی
مطمئنم خوب میشه آزمونِ بعد :))
پاسخ:

ایشالا:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">