بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

حتی اگر خیال منی دوست دارمت :)

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۱۹ ب.ظ

یکی از فانتزیام اینه که مث تعدادی از کنکوریا از میز دیزاین شده م با کتاب و خودکار و.. عکس بگیرم بذارم با کپشنای خفن که حاکی از خوشی وساعت مطالعه ی بالاس:)))  ما متاسفانه منو از این لذت محروم کردن وگوشیم ی جایی تو خونه پنهونه :/ :))


مطمینم از ازمون پیش رو ب بعد فوق العاده درس خواهم خوند نمیخوام الکی عمرمو ..19سالگیمو هدر بدم ...نمیخوام لیسانسه کنکور شم:||


دلم برا درس خوندن وتست زدن تنگ شده ...در این حد نخوندم:|


+فانتزی زیاده اما برای جلوگیری از دیوانه پنداشتن نویسنده از انتشارشان جلوگیری ب عمل امد:)) 


حوصله ندارم برم دندون پزشکی و از شر دندون دردم خلاص شم همش موکول میکنم ب بعد

. دیروز خیلی فکر کردم ب حرفای ایمان سرور پور (ما باید قبل از هرچیز خودمونو سزاوار بهترینا بدونیم وتو سر ارزوهامون نکوبیم

من همش تو سر روپوش سفیدم میکوبم ..البته اینا بخاطر اینه ک زیاد نخوندم و فک میکنم نمیشه با این خوندن ب اون بالاها رسید دیشب داشتم فکر میکردم اون چیزی که خوشحالم میکنه اینه که روپوش سفیدی بپوشم و ب خودم افتخار کنم خب چرا که نه!

هر چند ب بقیه مشاغل فکر میکنم لبخند رو لبم نمیارن (البته مامایی هم خوبه اما ن اندازه دندون :)) )

میخوام از امروز تلاش کنم.. تلاش کنم ب گذشته فکر نکنم خیلی روزا پیش رو هست ک اگه خیلی بخونم همش جبران میشه نمیخوام بهمن ب این روزا فکر کنم و حسرت بخورم من مطمئنم اگه بخونم میتونم چون دیدم کسایی رو ک بیشتر از من میخونن اما کمتر از من نتیجه میگیرن  


آدمها می ترسند که بزرگترین رویاهایشان را برآورده کنند، چون یا به این می اندیشند که سزاوار آن نیستند و یا اینکه از عهده ی آن برنمی آیند /پائولوکوئیلو


حواستون ب ارزوهاتون باشه ^_*

موفق باشییید:) 



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۹
هانا

نظرات  (۷)

درس خوندن نیازی به پخش کردن توی اینستا نداره
بشین یه گوشه بخون و همین وبلاگتو بنویس :)
پاسخ:

اره خب :))) من اینستا ندارم کلی گفتم :))

چشم ..خخخ

سلام هانا ی عزیز امیدوارم حالت خیلی خوب باشه؛
تحقق بخشیدن به افسانه شخصی یگانه وظیفه آدمیان است؛همه چیز تنها یک چیز است،و هنگامی که آرزوی چیزی را داری،سراسر کیهان هم دست می شود تا بتوانی این آرزو را تحقق بخشی....کیمیاگر
با آرزوی بهترین ها برای شما!☺
پاسخ:

سلام مینا جان:) ممنونم تو هم همینطور

مرسی و همچنین

منم انقده این عکسایی که از میزای خوشگل و رنگی رنگیه رو دوست دارم😍😍
ایشالا با تلاش به هرچی میخوای میرسی دندون که چیزی نیست💜💜
پاسخ:

خیلی حس خوبی میده واقعا*_*

سپاس دوست خوبم :)

۰۳ آذر ۹۶ ، ۰۹:۳۸ یه خانوم گل ***
وای منم...بیا از فردا شروع کنیم...
شما چه ازمونی میدی؟؟؟قلم چی؟
پاسخ:

برو که رفتیم:)

سنجش میرم

دندون میخای؟ایشالله^____^
پاسخ:
تقریبا اره :))  مرسیی
:) پس شما کنکوری هستین.مثل من. :) گوشی دم دست آدم نباشه این جور وقتا بهتره. مطمئن باش اگه بخونی می تونی. ؛)
پاسخ:

اره:))

اوهوم.. ایشالا:)

موفق باشی 
پاسخ:
مچکرمم^_^ شما هم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">