بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

عنوان رفته گل بچینه :|

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ب.ظ


مورچه ای را دیدم


با این کوچکی اش


با پشتکار بسیار  باری میبرد بسی از خود بزرگتر


 


لهش کردم😒


 

اصن حال و حوصله ی لوس بازی و متحول شدنُ نداشتم


همینم مونده از مورچه پند بگیرم😜😐


وااالا...


+حرفی نیست ینی اونقدر پراکنده هست که نمیشه یجا جمعشون کرد :/  ملالی نیست جز یچیز اونم اینکه شدیدا دلم بچه میخواد دیروز همسایمون بچه یه ماهشو اورد واومد خونمون همون موقع من اماده بودم برم کلاس زبان ینی کارد میزدی خونم نمیومد :|| مجبور شدم برم کلاس بعله:(  هنوزم دلم میخواست پیشش میموندم وبا دقت رفتاراشو نگاه میکردمو دلم قنج میرفت.


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۴
هانا

نظرات  (۷)

پس متناوبا بیا :)
پاسخ:
:)
داشته باش .. نوشتن خیلی خوبه خیلی مهمه.
اتفاقا به آدم دل و دماغ می ده و می تونه بهانه ای باشه!
پاسخ:
درست میگی اگه میومدم حتما حالم بهتر میشد.ممنونم:)
چرا پست جدید نداری
امدم پست جدید نداشتی حاضری زدم :)
پاسخ:
سلام خیلی ممنونم⚘
دل و دماغشو نداشتم:||
:)
بچه خیلی خوبه!
پاسخ:
اوهوم :)
من عاشقِ این فندق کوچولوها هستم ^___^
پاسخ:

منم همینطور:))

بچه خیلی خوبه اما من با همه شون نمی تونم ارتباط برقرار کنم مخصوصا اون جیغ جیغو هاشون (:
پاسخ:
اوهوم*_* ... :))
عزززیزم بچه ها خیلی گوگولی و نازن :) 
پاسخ:

خیلییی*_*

مرسی از حضورت:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">