بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

یـادش بـه خیـــر...

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ق.ظ

شما وقتی بچه بودید موقع خواب ب قصه های شبونه عادت داشتید؟

امروز هوای بچگیامو کردم یاد نوار های صوتی که توی ضبط قرمز رنگمون مینداختم و گوش میدادم و چشام گرررم خواب میشد 

نوار کاستش رو هنوز نگه داشتم ک امروز یحظه ب فکر سرچ ش افتادم ک شاید توی نت بود وتونستم داشته باشم و گاهی گوش کنم

و خدارو شکر پیداش کردم قصه ی صوتی که عاشقشم عاشق گلهاش عاشق ترانه های کودکانه ش

از بچگی یادمه هر چیزی میدیم وهر قصه ای گوش میدادم سعی میکردم نکات خوبش رو یاد بگیرم و نکات بد رو از خودم دور کنم الانم همینطور شده از بی ادبان ادب می اموزم :))

اسم قصه ی قشنگم خانم گل وگل اقا هست از سازمان فرهنگی هنری سحر

یه عالمه شبهامو با این گذروندم والان بغضم گرفت وبا لبای اویزون دلم خواست ب بچگیام برگردم :(

اخ که چه زود گذشت

چشم بر هم زنی بزرگ شدیم و مسئولیت بهمون داده شد بیشتر فهمیدیم بیشتر رنجور شدیم ...هعیی چه دوران قشنگی بود

من حتمااا حتما ای قصه هایی که خودم گوش دادمو برای بچه هام هم خواهم گذاشت و اونارو علاقه مند ب چیزای مفیدی که خودم دوست داشتم بار میارم نه با معیار بچه های الان وبرنامه کودکای ماهواره..

چه خوبه که تو یکی از داستاناشون که از زیبای خفته بود فرشته ها ب جای قیافه و صدای زیبا بهش پاکی راستگویی تندرستی خدمت ب خلق و.. دادند واز همون موقع ب بچه میفهمونن که ارزش اخلاقی مهمتر از قیاف و صداس واین ینی تربیت درست

امروز وقتی بعد مدتها قصه صوتیو گوش دادم حالم خوب شد وحین گوش دادنش همه فکرا ازم دور شدن پر از حس خوب بودم:)


++راستی ترازم بالا رفته اما خیلی خوشحال نشدم چون میدونم الان حجما کمه و باید اینو تا اخر حفظ وزیاد کنم فقط کمییی خوشحال شدم که یوقت زیادی تو سر خودم نزده باشم:)))


شاد و موفق  باشید

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۳
هانا

نظرات  (۴)

واسه من که کسی قصه ی شبونه و اینا نخوند بچه که بودم ولی این پستتون حس خوبی بهم داد منم حتما واسه فرزندانم کتاب و قصه میخونم و اون ها رو با معیار های با ارزشی بزرگ میکنم:)
+ چه خوب   موفق تر باشی ؛)
پاسخ:

من اکثرا نوار صوتی بود ب اون صورت قبل خواب داستانی برام خونده نمیشد:)

انشالله.. امیدوارم همه بچه های اینده با معیارای با ارزشی بار بیان:)

خیلی ممنون همچنیین:)


سلام اصلا حالم خوب نیست خواهش می کم برام دعا کن
پاسخ:

سلام عزیزم خدانکنه بخاطر درساته؟

حتما.. انشالا زود زود حالت خوب میشه ب خدا توکل کن:)


راستی یه شعر قشنگ از پروین هست گفتم به شما هم بگمش انرژی بگیری!😉:
ای خوشا خاطر ز نور علم مشحون داشتن
تیرگی هارا از این اقلیم بیرون داشتن
عقل و علم و هوش را با یک دگر آمیختن 
جان و دل را زنده زین جانبخش معجون داشتن🙂
پاسخ:
خیلی ممنون:)
سلام آره پاکی و آرامش خاطر بچگی هامون خیلی زیبا بوده،واقعا انگار به خدا نزدیک بودیم
خدارو شکر که پیشرفت کردین!تبریک!ان شاءالله روزبه روز فوق العاده تر شی!☺🌷🌷🌷هفته خوبی داشته باشی⚘
پاسخ:

سلام اره سرخوش بودیم..

مرسی عزیزم البته نباید مغرور شد چون حجم کم بود :/ انشالله همچنین تو:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">