بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

دیگـر از کف آسانـت ندهــم

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۲۶ ب.ظ

با توپ پر اومدم ..امروز تلنگر خوردم

ای کاش زودتر کلاس زبان برگزار میشد ک زودتر ب خودم بیامو هفتم خراب نمیشد

استاد درباره دانش اموز سال94ش گفت که با وجود سردردهاش مداوم وزیاد میخوند حتی اگه دکتر میرفت تا صبح بیدار میموند تا جبرانش کنه تا خط قرمز برنامه ش رعایت شه

اون وقت من چیکار کردم ؟؟ نتنها دارم عقب میفتم بلکه تلاشی برای جبرانش نکردم:(((

خدا کنه دیگه جا نمونم دیگه کم کاری نکنم ...گاهی هدفام یادم میره بی حوصله میشم خسته میشم ضعیف میشم یادم میره هر روز هدفمو یاد اوری کنم

یادم میره چرا موندم پشت کنکور :(

بغض وقت انتخاب رشته رو یادم میره یادم میره دلم قبول نمیکرد بهداشت یا شیمی یا ... رو بذارم تو انتخابام :(((

یادم میره چقدر اون شب گریه کردم ..صدای شکستنمو یادم میره..صدای مشاور رو یادم میره ک میگفت مرز هستی ای کاش کمی بیشتر میجنگیدی

یادم میره من دوساله پشت کنکور موندم و این اخریشه

 

میخوام اینبار سربلند بیرون بیام از امتحانم :)

نظرات  (۶)

۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۶:۳۸ یه خانوم گل ***
منم پشت کنکوریم... البته سال اوله پشت کنکور موندم...
کاش موفق بشیم....من که به شخصه نیارم نابود و ویران میشم...:((
پاسخ:

موفق باشی عزیزم

ایشالا ..اوهوم:(

معذرت دیر اومدم !!!با آرزوی موفقیت و شادی برای شما!☺
پاسخ:

ن بابا پیش میاد ایشالا دفه های بعد:)

شاد باشید شما هم:))

فکر کردم جمعه ها هستی.؟
پاسخ:

سلام اره جمعه ها بیکاریمه:)

دیر اومدی راستش ظهر منتظرت بودم شب مهمونی بودم:)

هیچ معجزه و عصای جادویی برای موفقیت وجود ندارد.همه‌ی ما می‌دانیم که رسیدن به اهداف و موفقیت کار ساده و آسانی نیست و یا به‌طور شانسی و تصادفی نصیب کسی نمی‌شود.

هیچ معجزه و عصای جادویی برای موفقیت وجود ندارد.

در دنیای واقعی، موفقیت نصیب کسانی می‌شود که تلاشگران و سخت‌کوشان خوبی هستند و نه کسانی که به‌نوعی نظاره‌گرند و یا فقط در خیال به سر می‌برند.

بدون کار سخت و تلاش موفقیتی برای ما حاصل نخواهد شد.

سخت‌کوشی و ممارست فرد در کاری که انجام می‌دهد او را بهتر و تواناتر می‌کند.

بیشتر لذت‌هایی که ما از زندگی می‌بریم حاصل تلاش و سخت‌کوشی دیگران است.

افرادی مثل ادیسون، انیشتین، اپرا وینفری و...

اگر این افراد با شکست ناامید می‌شدند و دست از سخت‌کوشی و ممارست برمی‌داشتند، امروز دنیا پر از شگفتی‌ها و اختراعات آن‌ها نبود.

همه‌ی ما انسان‌ها لیاقت عظمت و موفقیت را داریم و اگر برای آن تلاش کنیم قطعاً آن را به دست خواهیم آورد.

باید بدانیم که هیچ‌چیز باارزشی به‌آسانی به دست نخواهد آمد. یک هدف همیشه با یک رؤیا آغاز می‌شود؛ یک رؤیای شیرین.

سپس با سخت‌کوشی، عمل و صبر تداوم پیدا می‌کند و تبدیل به یک واقعیت می‌شود.

همیشه سعی کنیم در زندگی یک رؤیا داشته باشیم، رؤیایی که به واقعیت تبدیل شدن آن برایمان لذت‌بخش باشد.

سخت‌کوشی و تلاش یکی از مهم‌ترین عوامل برای رسیدن به این رؤیای شیرین است.

و در آخر، باید باور داشته باشیم که با سخت‌کوشی به هدف مورد نظرمان خواهیم رسید. موفقیت از آنِ ماست:

«برای کسانی که باور دارند دنیا نامحدود است.»

سخت‌کوش و موفق باشید. 

از سایت کانون قلم چی!✌

پاسخ:
سپاس مینای مهربون :)  خیلییی تشکرمندم:))
سلام عزیزم قوی باش بجنگ تلاش کن بدو سر پا وایستا تو می تونی اگه مقاومت کنی ؛هر روز حداقل ۳۰ دقیقه بیشتر از دیروز تلاش کن تا به خواسته هات برسی تا حالت خوب باشه ؛می دونی ،فک کنم تو هم مثه من وقتی تلاش نمی کنی حالت خرابه ،،، هدفت مهمه برس بهش!فقط روی خواسته قلبیت اون هدفی که خیلی دوسش داری ،اون هدفی که اگه  الان غول چراغ جادو بیاد می گی اونو می خوام رو اون مترکز شو تغییرش نده هرچقدر هم که شاید فکر می کنی ازش دوری اگه پیوسته تلاش کنی میرسی بهش ،،،مشکلی نیست که اسان نشوند مرد باید که هراسان نشود!موفق باشی هانای عزیز!!!!!🌷🌷🌷🌲🌲🌲مثل درخت سرو مقاوم باش!!!
پاسخ:

سلام ب روی ماهت

مرسی عزیزم خیلی ممنون از انرژی مثبت وانگیزت تو هم همینطور انشالله ب هدفت برسی :))

محکم باش :)
مطمئنم می‌تونی و موفق میشی :)
پاسخ:
مرسی از قوت قلبت حوا جون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">