بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

پیش ب سوی اینده ای بهتر

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ق.ظ

سلام :)

جدا این امارا درسته ؟ینی این همه بازدید بدون نظر:/ 

نزدیک ی هفته س درس نخوندم و از صبح شروع کردم ...دست خودم نیس اونجور روزا اصلن نمیتونم بخونم همش دلم میخواد دراز کش باشم یا فیلم ببینم حساب کردم اگه من هر ماه ی هفته بخاطرش نخونم میشه حدودا ۱۰۰روز!!! ینی پسرا صد روز تلف شده منو میخونن خب این عدالت نیس:||| 

این مدت همشم شبا دیر میخوابیدم و فکرم مشغول اینده ی مبهمم بود علوم ورزشی فک کنم قبول شدم اما نمیخوام برم باید برای بار اخر شانسمو امتحان میکنم برای رشته بهتر :)  امیدوارم بشه دعا کنیدبهتر بشه  

#اخرین شانس

فعلن خیلی کند پیش رفتم و اختصاصیا هیچکدوم ی فصل کامل رو نخوندم فقط همین باعث ناراحتیم شده

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۷
هانا

نظرات  (۸)

اگر هستی پس خیلی عالی . شروع می کنیم :)
پاسخ:

yesss :)

۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۰:۴۷ بیوکده biokade

سلام 

من وبلاگ شما رو دنبال میکنم .لطفا وبلاگم را دنبال کنید.

http://biokade.blog.ir/

میشه پیامم رو پنهان کنی؟ 
چون رمز رو به همه نمیدم :)
پاسخ:
چشممم
دعا می‌کنم عالی بشه. :)
تو می‌تونی :))
پاسخ:
مرسی حوا جان:*
💪🏻💪🏻
سعی کن تمرکز ات رو جمع کنی و تلاشت رو بکنی
من بعضی وقت ها می خونم بعضی وبلاگ ها رو ولی خب نظر خاصی ندارم برای همین چیزی نمی ذارم.
خیلی ها اینطوری ان . شاید حرفی ندارن برای همین .
موفق باشی
پاسخ:
سپاس 
بله کاملن درسته:))
همچنین🌹
سلام هانای گل
اول هدفت  رو مشخص کن ببین چی میخوای بعد بیشتر از هدفت تلاش کن و نتیجه رو بسپر به خدا ولی به عنوان یک دوست یک نصیحت  کنکوری این یه هفته نخوندن ها خیلی بهت ضرر میزنه رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود 
پاسخ:
سلام عزیزم:)
هدفم مشخصه اما نمیدونم چرا گاهی اینطوری میشم و دوس دارم همه چیو ول کنم؛/
ممنون عزیزم سعی میکنم درستش کنم:(
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام :)
من  برنامه و روش درسی  میذارم اگه خواستی استفاده کن **** **

پاسخ:
سلام 🌹
خیلی ازتون ممنونم حتما استفاده میکنم
سلام ان شاالله موفق باشید و به هدفتون برسید 
پاسخ:
سلام خیلی ممنون :) همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">