بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

من تغییر میکنم

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ب.ظ

این فرصت اخریه که دارم

میخوام و میتونم ک تغییر کنم فقط کافیه برنامه هامو با دقت پیش ببرم امروز تا الان بهتره نسبت ب روزای قبل درسته هنوز کمه 2ساعت خوندن تا قبل از ظهر ...برنامه بیشتری نوشتم اما خب بازم بازیگوشی :|  اهنگ گوش دادن و کمی هم سریال گمگشته -__-

اما قول میدم ظهر عالی باشه و جبران کنم ادبیات و ریاضیو

ی وخت بی کلاسی نباشه من تند تند میام :))

چه میشه کرد نوشتن دوس دارم:)

امسال هدفایی گذاشتم ک از قبلم داشتمشون اما الان بولدش کردم تا انگیزه م همیشه روشن باشه

.......................

.......................

پاک کردم ک ی وقت ریا نباشه .. نتونستم انتشار کنم !!!

++دلم برا گوشیم تنگ شده هر شب ک میرم بخوابم جای خالیشو حس میکنم بیشتر از هر وقتی !!! شبا اهنگ میزاشتم با هندزفری و گاهی با دوستای جغدم میحرفیدم گاهی هم اینستا گردی تا وقتی یا شارژ تموم میشد یا چشم من درمیومد.....اما این شبا از اینا خبری نیست و خیلی چشمم راحته و دستم از گرفتن گوشی خسته نمیشه :))))

+++بیشتر از هرروز و هرروز بیشتر عاشق پدر ومادرم میشم خدا همه پدر ومادرا رو حفظ کنه ...تحمل اینکه روزی نبینمشون دیوونه م میکنه خدا جونم..مهربونم ..سالم وخوشحال باشن فرشته هام*_*


دلتون شاد :) بریم سراغ تستامون ^_^


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۸
هانا

نظرات  (۳)

خوندم پستاتو میفهمم حالتو موفق باشی:)
پاسخ:
مرسی عزیزم تو هم همینطور:)
درود بر تو
پاسخ:
درود 
مرسی از حضورتون
فکر می کنم بهتره یه مدت اینستاگرام رو حذف کنی تا فکرت کاملا آزاد باشه
انشالله موفق باشی
پاسخ:
من اینستامو ی ماه پیش حذف کردم 
مرسی از تذکرت:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">