بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

im happy :)

چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۴ ب.ظ

این دوسه روز ی جورایی دست گرمی بودن یعنی درست و حسابی نخوندم شاید امروز یک ساعت روزای قبل کمتر حتی

امروز رفتم خرید کتاب تستای جدیدم ک قراره یلی بهم کمک کنن و منم عاشقشونم ی کلاسور جدید ی مداد نیشی خوشگل خودکار وغیره :)

واقعا خرید حالمو خوب میکنه ینی ناجورا:)))

خیلی برام عجیبه ک امسال سال اخره راستش نمیخوام باور کنم اما خب خوبیش اینه احساس میکنم تلاش وارادم بیشتر میشه همچون کارای دقیقه نود :)

امیدوارم این حس تا اخرش باهام بمونه وخستگی ناپذیر بخونم

++ میخوام هدفمو دندون بذارم ... نمیدونم چقد دوسش دارم ویا بدرد من میخوره یا نه اما میخوام هدفمو بالا انتخاب کنم ک ی وقت کم نذارم وگرنه مامایی هم دوس دارم کسی نظری درباره این شغل (ماما)داره یا خودش ماما هست بهم بگه ممنون میشم :*

اینجا مث یه دفتر خاطره جدیده برام و دلم نمیاد مطلب زیادی بذارم ک خراب شه :))) بذارید ب پای تازه کاریم و نو بودن وبم:)

اکثرا جمعه ها یا وقتایی که دلم بگیره مینویسم چون نمیخوام از درسا عقب بمونم

اینجا رو زدم چون میدونم بازم تو این راه تنهام شاید اینجا دنبال روحیه بودم ک با نظرات داده میشه چون ارتباط با دنیای بیرونم کمتر میشه

بنظرم فوق العاده است ارتباط مجازی..بدون ماسک...قبول دارید؟   O_o


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۲
هانا

نظرات  (۳)

دندون بهتره به نظرم هانا جون ،،اگه افتخار بدی منم میام پیشت دندونامو ارتودنسی کنی😉ولی علاقه هم خیلی مهمه،،،ببین قلبت چی می گه!
پاسخ:
صد درصد:))) الهی اگه شد حتما:)
قلب من حرف زیاد میزنه😆
مامایی رشته ی خوبیه ، ولی من فک میکنم از نظر آینده ی شغلی پرستاری و هوشبری بهتر باشن :)
موفق باشی :)
پاسخ:
اره دوسش دارم :) تشکر و همچنین :)
سلام خوبی دوستم ؟:)
من خواهر دوستم ماماست و رشته ی خوبیه و بازار کار خوبی هم داره  :)
یه عده میگن ممکنه کنکور تا پنج سال دو کنکوره بشه ولی بهتره به این چیزا فکر نکنی و با تمام وجودت برای رسیدن به هدفت تلاش کنی :)
پاسخ:

سلام ممنون عزیزم :)

اره درسته امیدوارم امسال نتیجه بگیرم چون انگار واقعا جدی شده و خیلی از کتابا از نظام قدیم چیزی چاپ نمیکنن :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">