بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

الکی نوشت از حال این روزا

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۳ ب.ظ

یه روزایی هست که آدم خل میشه!

بهانه گیر میشه...

این وقتا فقط یه نفر رو میخواد که باشه و بهانه هاشو بفهمه و حالشو خوب کنه...

میدونی؟ این روزا دلت میخواد یکیو داشته باشی ک باهش حرف بزنی حسای بدتو خالی کنی و حس خوب بهت بده اما از اینکه کسی نیست دلت میگیره !! همش مخاطبای گوشیتو زیر رو میکنی روی هر کدوم ک زوم میکنی پشیمون میشی اخه الان همه درگیر کار و زندگی خودشونن☹️ بعدش هم بیای بیان ببینی نظری نیست:/ همش منتظر باشی عه پس کی وب منم پر مخاطب میشه اخه:))) 

++محرم امسال خیلی زود گذشت و من ناراحت ک امسال مث سالهای قبل هیئت نرفتم و انگار سر دلم مونده :(

امروز مهمون داشتیم و شروع نکردم فردا رو نمیدونم اما حتما میخوام برم هیئت

+++این روزا خیلیا میگن بابا اشکااال نداااره ساال بعد قبول میشی اما باز دل خوش نمیشی و دلت گیره میدونی ک این حرفا الکیه از ته دل نیست 

++++ چرا بعضی از دخترا اینقد راحتن اینقد اهل دوستیای ناجورن و ارزون خودشونو حراج میزارن :o بابا بعضیاتون هنوز باید عروسکاتونو بخوابونین!!!!

حالا من تا این سن ب پسرا نگاه نمیکنم و محل نمیدم فک میکنم خیلی شاخم:/ :)))) من خیلی پاستوریزه موندم عایا:| سهراب هنوز قایقت جا دارد😐

لطفا حرمت نگه داریم لاقل ..هر چیزی جای خودش داره ارایش میتونین توی عروسی بزنید با دوس پسراون میتونید بعدا قرار بزارید چرا مجلس عزا اخه #بی فرهنگ نباشیم :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۸
هانا

نظرات  (۳)

سلام
مگه پاستوریزه بودن بده؟ خیلی هم عالیه که یه دختر خانم ارزش خودش رو بدونه (:
اون خط آخر خیلی خوب بود لطفا بی فرهنگ نباشیم /:
پاسخ:

سلام :)

بله درسته :)

ممنون

من فکر میکنم تو هدفت رو گم کردی


خب تمام چیزایی که میگی بقول خارجیا ?What's the point
هدف از این چیزا چیه؟ اصلا هدف زندگی چیه؟

اصولا 99 درصد مردم بخصوص تو ایران هدفی ندارن کارایی که انجام میدن تو زندگی یه چیز روتین هستش 

بنظر من اگه میخوای موفق بشی همیشه خلاف جهت بقیه حرکت کن :)
پاسخ:
اره ی جورایی گم کردم :(
اما هدفای بعدیم مشخصه 
اره همه نباید ی مسیرو برن؛)
درود بر شما 
شما خیلی خانم هستید
پاسخ:
سلام :)
خیلی ممنون😊لطف دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">