بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

لذت تنوع

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۶ ب.ظ

امروز رفتم و موهامو کوتاه کوتاه کردم ی پسرونه خوشگل

از بعد از کوتاهی موهام همش فکر میکنم چقد خودمو محدود کرده بودم لعنتی!چرا نباید طعم مدلای کوتاهو میچشیدم فقط بخاطر اینکه دختر باس موهاش بلند باشه:/ و چون صرفا بقیه بلنده منم بلند بزارم:// من عاشق موی بلندم و ٢سال موهامو دست نزدم ،اما خوبه ک بعد ی مدت کاملا بزنی اینقد حس شیرینیه ک گفتم بیام بنویسم :)) اصن حدیث داریم دختری ک موی کوتاه بهش میاد سه هیچ از بقیه جلو تره:دی

بعد اینکه پیش خودم میگفتم خوشبحال پسرا چ راحت بودن و نمیدونستیم

یه پیشنهاد؛) اگه خیلی وقته امتحان نکردین موی کوتاهو ب موهاتون ک حتما بلنده دلبستین کوتاه کنین اونوقت میفهمین ب سراب دل بستین موی خیلی بلند بعد مدتی دیگه قوت خوشدشو از دست میده اگه توجه کرده باشین همه بازیگرا ی مدت موی کوتاهو تجربه کردن حالا جدا از نقشی ک بازی میکنن


+از شنبه بطور جدی درس شروع میشه از ی دوست خوب ی دنیا ممنون ک برام وقت گذاشت امیدوارم دکتر خبره ای بشه؛) 

++کله م چ سبکه:))))


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۶
هانا

نظرات  (۵)

من نه ساله که کوتاه نکردم!!! 
پاسخ:
اووو باید الان خیلییی بلند باشه!!
می تونی بهش بگی که برای منم برنامه بریزع؟؟؟
پاسخ:
مینا جون کسی ک ازش سوال کردم سنجش میرفت ی نمونه برنامه ازش دیدم و دیگه خودم نوشتم ینی ی بهانه شد واسه شروع وگرنه نمیشه کسی برای کسی برنامه بریزه
اما اگه سوالی داشتی بپرس شاید بتونم کمکت کنم من دیگه خودم سردار ازمونم:)))
کله منم سبکه D:
پاسخ:
بزن قدش🖐🏻
من پنج سال موهام رو مدام کوتاه کوتاه میکردم تا اینکه پارسال مامانم تهدیدم کرد و دیگه نمیذاره کوتاه کنم :)

پاسخ:

خوبه مامان تو حساسه من که دوس داشت کوتاه کنم ک ب درسم برسم :(

آره واسه تنوع عالیه
من هر وقت از چیزی میگذرم که دوستش دارم مثلا ناخن بلندبالاک یا مو , بعدش احساس قدرت می کنم:)
پاسخ:

:)

اره دقییقا احساس راحت شدن وقدرت ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">