بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

یا رب نظری بر من سرگردان کن

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۶ ب.ظ

این روزا پی برنامه ریزی هستم قرار شد فقط هفته ای ی بار از گوشی استفاده کنم 

از ی دوست مجازی هم برا برنامه کمک گرفتم :)

کنکور سال اینده اخریشه و اینو مرتب دارم تو وب کنکوریامیخونم هم میترسم هم امیدوارم چون ی نمونه دیدم مث رتبه خودم ک سه رقمی شده بود بعدش:) 

سنجش ثبت نام کردم و قراره بترکونم ایشالا ❤️امسال رو متفاوت میخونم با همه تجربه این دو سال ^_^

دوس دارم هرچه زودتر رو غلتک بیفتمو از این وضع بیکاری خلاص شم اما تکونم نمیخورم:|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۵
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">