بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

ورودم ب بیان

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ب.ظ

 

دنبال ی جای امن بودم ک بی دغدغه از خودم , افکارم وروزمرگی هام بنویسم نوشتن ارومم میکنه برای همین اینجا رو درست کردم قبلش ی جای دیگه مینوشتم ..خیلی مبتدی نیستم :دی

 

 وامیدوارم پایدار باشه وسایه منم بالا سرش :)

 

هنوز دستم نیومده ونمیتونم قالبش بذارم و ی سری کار دیگه اما خب هدف ی چیز دیگس پس عجله نمیکنم

 

کشتم خودمو تا اینارو نوشتم ..غریبی میکنم فعلا :/


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۵
هانا

نظرات  (۴)

http://konkour97.blog.ir

دعوتتون میکنم به این وبلاگ 
پاسخ:
ممنون سایتشو دنبال میکنم از قبل
سلام

خوبید شما؟؟
شما قبلا وب نداشتید؟؟

وب سابقی به همین ادرس مشابع؟  

عکس نمایه دختری بود که به دوردست نگاه می کرد،؟

دلتون شاد
پاسخ:
سلام ممنونم 
خیر من وب داشتم اما ن در بیان
خوش اومدی...منم خیلی وقت نیست اومدم اما خب روزای اول حس غریبانه ای داشتم :)
پاسخ:
ممنوون :) اوهوم
موفق باشید
پاسخ:
ممنون شما هم همینطور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">